Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '16

 
Kategori
Güncel
 

Bir yiğit insan Kamer Genç

Bir yiğit insan Kamer Genç
 

Bir yiğit insan..


Başın sağolsun Türkiye..
 
Bir yiğit insanı daha kaybettik.
 
Kimliğinden kişiliğinden, sağlam duruşundan  asla ödün vermeyen Kamer Genç' te hakkın rahmetine gitti.
 
TBMM'de en güzel renklerden biri tek kişilik muhalefetti.  Sözünü söyler, gözünü budaktan esirgemezdi.. Her yanlışa başkaldıran, haktan hukuktan dem vuran ama yetim hakkı yiyenlerin karşısına dikilen O güçlü insanın şuncacık hastalığa teslim olmaması gerektiğini biliyordum..
 
Olmadı.. 
 
Vasiyeti: Beni Türk Bayrağına sarın ve Tunceli'ye gömün... 
 
Bazı insanlara ölüm hiç  yakışmıyor!  Üstelik sana yakışmadı Kamer abi. Hatırlarsın Ankara'da Altınpark'ta karşılaşmıştık seninle, meyve ikram etmiştin bize hiç unutmadım. Gittin de dönermisin bilmem.
 
Oysa...
 
Güç'tün bizim için. Sen bizim yerimizeydin. Mekanın cennet olsun..
 
*****
 
Kamer Genç 23 Şubat 1940 Tunceli’nin Nazimiye ilçesine bağlı Ramazanköy'de doğmuştur. 1960 yılında Ankara Maliye Okulu’na yatılı olarak giren Genç, okulun tamirata girmesi sonrasında eğitimine bir süre Tunceli lisesinde devam etmiştir. Daha sonra Maliye okuluna tekrar dönen Genç,1966 yılında Ankara İktisadi Ticari İlimler Akademisi'ni (Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi) bitirmiştir. Maliye Bakanlığı'nda staj yaptıktan sonra Bingöl'e vergi kontrol memuru olarak atanmıştır. 1966’da Danıştay sınavını kazanması sonrasında ilkokuldan beri tanıdığı Sevim Genç'e evlenme teklif ederek 1967 yılında evlenmiştir.
 
İki çocuk babası ve 75 yaşında olan Kamer Genç, 6 Dönem boyunca TBMM’de Tunceli Milletvekili olarak görev yapmıştır.
 
Gülriz Yiğit
 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..