Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

21 Aralık '09

 
Kategori
Futbol
 

Bir yıldız daha kaydı

Bir yıldız daha kaydı
 

ROBERTO CARLOS


Geliyor...

Gelecek...

Gelmez...

Getiremezsiniz...

Formasını bile alamazsınız???

Gibi efsanevi sözlerden sonra gelmişti Roberto Carlos...

Ne yalan söyleyim ben bile geleceğine inanmamıştım.

Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi sol bekinin ne işi vardı Fenerbahçe'de...

Benim için çok iyi bir futbolcuydu.

Yakından takip ettiğim futbolun en iyi parçalarından biriydi.

Fenerbahçe'ye gelişi küçümsenemez bir olay.

O gerçek bir yıldız.

O bir şöhret.

O en iyi futbol takımının değişmez bir parçası ...

Geliyor, gelecek, geldi derken... Gitti...

Efsane geri döndü.

Fenerbahçe' deki misyonunu tamamladı.

Geldi de ne oldu???

Demeyin lütfen...

Kariyeri tartışılmıyacak tek futbolcu.

Son maçında daha çok oynamalıydı sahada ama olmadı.

Hakettiği değeri 80.dakikada ısınırken tribünler alkışlarla verdi zaten.

Rakip takım bile şaşırdı tribünlerdeki sesleri duyunca.

Onun yerine forma şansı bulan ve gol atan Uğur' un golden sonra ona koşması.

Ben dahil tüm futbolseverleri duygulandırdı.

Gitmesini istemezdim.

Güler yüzlü bir profesyoneli kaybettik.

Türk futboluna varlığı ile büyük bir katkı sağladı kendisi.

Türkiye'yi ve Fenerbahçe' yi tüm dünyaya tanıttı.

Teşekkürler Roberto Carlos...

Güle güle kardeşim...

Murat GÜLCEK

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..