Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '13

 
Kategori
Deneme
 

Bir yudum hayat avuçlarda

Bir yudum hayat avuçlarda
 

Saymadım, sahi kaç gün geçti ?

Hatırlamadan beni,ama unutmadan kaç gece kaç gün bitti ?

Yanımda olsan.

Yaslansa başım omzuna , kalbimi açsam dünyaya.

Hiç karanlık olmasa.

Umut olsak tükenmiş hayatlara,

Açılmayan gözlere.

Hatta solmuş gülleri canlandırsak bir damla suyla.

Bir yudum hayat olsa avuçlarımızda,

Saçıversek gökyüzünden dünyaya.

Hayat bulsa canlılar , neşe dolsa kalpler.

Bir daha hiç karanlık olmasa.

Hüzünler çökmese kalplere.

Yapraklar dallarında dursa da sen hep yanımda olsan.

Bir yudum hayat olsa avuçlarımızda hiçlik yerine.

Rüzgara meydan okurcasına indiğimiz yokuştan avuçlarımızdaki o bir yudum hayatı savursak.

Yanımda olsan keşke başımı omzuna koysam

 
Toplam blog
: 10
: 231
Kayıt tarihi
: 23.04.12
 
 

yazmak acıları dindirmiyor olsa da , yükümü hafifletiyor... ..