Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '14

 
Kategori
Blog
 

Bir zamanlar maziye bak, ne kadar şendik!

Bir zamanlar maziye bak, ne kadar şendik!
 

“Hiç olmazsa şu yerden yere vurulan; tabiri caizse ‘kötü yola düşmüş kenar mahalle dilberi’ muamelesi gören ‘blog kategorisi’ bakir kalsaydı” diye düşünüyor insan!


Öyle bir kategori ki…


Editörler önermez!


Milliyet com. tr sayfalarında linki verilmez!


Google Teyze’den yüz bulamaz bir kategori!


Üç beş yorum fazla gelse de “tık” olarak yerlerde sürünüyor işte!


Yazılarının tamamına yakını “blog kategorisinde” yer alan kıdemli bir üye olarak konu hakkında fazla şey edemeyeceğim ama klavyeme söz geçiremiyorum işte!


Ben şimdi tutup da:


“BU KATEGORİDE SÖYLEYECEK SÖZÜ OLANLAR YAZSINLAR” diye ahkâm kesemem tabii!


Bu konu beni aşar!


İsteyen istediği kategoride yazar!


Bu kategoride yazan; daha doğrusu eline yüzüne bulaştırmadan yazan…


İnanın her kategoride yazar!


Ama varsa bir “kısırlık” kategoride değil, bu kategoriye palas pandıras dalanlardadır!


“Lüzumsuz işgaliye” belediye zabıtalarını ilgilendirir!


Editörleri değil!


Diler kolay 7 sene…


Milliyet Blog Sitesi’nin doğum günü 13 Nisan 2006’dır efendim!


Sitenin arşivi oldukça zengin!


Birazcık zaman ayırıp araştırmak gerekir! Kim ne yazmış, nasıl yazmış? Yine bayramlaşalım, yine birbirimizi kutlayalım ama  birazcık da eskileri mıncıklamak şart yani!


Özellikle de bu kategoride!


Örnek mi istiyorsunuz?


Buyurun efendim:


http://blog.milliyet.com.tr/dev-arastirma--blogcular--kendinizi-taniyin-/Blog/?BlogNo=121911


http://blog.milliyet.com.tr/kafayi-fena-siyirmis-blog-yazarlari/Blog/?BlogNo=253372


http://blog.milliyet.com.tr/blogcularda-gorulen-davranis-bozukluklari/Blog/?BlogNo=131435


http://blog.milliyet.com.tr/siz-ne-dersiniz-/Blog/?BlogNo=342904


og.milliyet.com.tr/b-beyli-bala-bula-da-bamburleydi-bap-bup---tut-kelin-perceminden-/Blog/?BlogNo=299005

Bilgilenme babında okumak gerekir bu tür yazıları!

Tekere çomak sokmak da var "yazı uğraşında"!

"Nabza göre şerbet vermek" çekici olabilir ama arada bir "çekiç" de şart yani!

Blog katergorisi bir RİNG!

Bir ARENA!

"EDEBİ" yazılara bir engel değil bence!

Yazmasını bilene!

Güzel pazarlar efendim!

Not: Şu link verme işini bir türlü beceremedim ya, e aferin bana!

 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..