Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bırak acılar çeksin yüreğim

Bırak acılar çeksin yüreğim
 

Bu yürek madem ayrılığa hüküm giymiş 
Sensiz yaşamaya mahkûm
Gözlerindeki ışıltıya hasret
Madem ki bu dilim seni söyleyecek sözlerden lal olmuş
Madem ki beni üzdüğün kalbimde seni saklayamıyorum
Kırılan kalbini onaramayan ben 
Seni sensiz yaşamaya beni mahkûm etti ise bu yürek
Amansız feryatlar kaplamamışsa sensizlikten yüreğimi
Közlenen kelimelerin gerçekliğini anlamamışsa bu yüreğim
Sitemkâr kelimeleri kor alevini dök önüme
Saçlarında savrulsun önce çığlık ölüm notaları gözüme
O zaman bırak acılar çeksin yüreğim
Bırak aşkı anlayamamanın cezasını çeksin bedenim
Çeksin ki ölmek için yaşamak gerektiğini anlasın
Sevmek için sevilmek gerektiğini bilsin
 
 
Mehmet Aluç
 
 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..