Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Güncel
 

Biraz Ciddiyet(!)

12 Haziran seçimleri yaklaştıkça, medyada görev alan kişilerin meşguliyetleri de artacak gibi…

İşin ilginç yanı, her partinin seçimlere yönelik seçim programını açıklamaları gerekirken, hadi erken seçim kararı alındı belki hazırlıksız yakalanıldı diyelim, ama yine de bu yönde çalışmalar yapmaları gerekirken…

Sürekli kendi karşıtlarıyla uğraşmaları ilginç.

Özellikle iktidar partisinin ve onun yanında duran köşeyazarlarının, Cumhuriyet Halk Partisi ile uğraşmaları, deyim yerindeyse kafa bulmaları, sizce nasıl değerlendirilebilir?

Evet, neden seçime odaklanmak varken, CHP’nin adayları üzerinden “polemikler” yaratılmaya çalışılıyor, anlaşılır gibi değil.

Aslında, bu durumda bir tuhaflık yok gibi gözükebilir. Çünkü daha önceleri de, yani bundan önceki seçimlerde de partiler sürekli birbirleriyle didişmekten, cambaza bak demekten… Esas gündeme gelememişlerdi.

Cumhuriyet Halk Partisi’nin ittifak çalışmalarını dış mihrak faaliyetleriyle ilintilemek, CHP’yi bir illegal örgüt gibi sunmak, gerçekten de gereksiz yere ortamı sulandırma çabalarından öteye geçemiyor.

Bir de CHP teşkilatının aday belirlemede uzun süredir ketum bir tutum sergilemesi, en azından artık kamuoyunu tatmin edecek bir adayın açıklanması da, CHP ve CHP’nin yanında saf tutanlarla kafa bulabilecek kişilere malzeme verilmemesini sağlayacaktır.

Gerçekten de ben artık köşeyazarlarının, kellli-felli adamların, sürekli birileriyle veya bir politik çalışmayla kafa bulmalarından bıktım ve usandım.

Gazetelerde köşe yazan kişiler bence toplumu bilinçlendirme babında önemli bir işleve sahiptir. Her gün köşelerinden birilerini tiye alarak, kafa bularak gazetecilik yapılmış olunmaz.

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..