Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Güncel
 

Peru’da 500 Yıl Önce Kurban Edilen 140 Çocuğun Mezarı Bulundu, Şükredelim Nerelerden Gelmişiz

Peru’da 500 Yıl Önce Kurban Edilen 140 Çocuğun Mezarı Bulundu, Şükredelim Nerelerden Gelmişiz
 

 “Peru'da 500 yıl öncesine ait 140 çocuk iskeleti bulan arkeologlar, çocukların, doğa güçlerini memnun etmek isteyen antik bir medeniyet tarafından topluca kurban edildiklerini düşünüyor” (internet)

Ben Kerim Korkut insanoğluna hiçbir zaman inanmadım ve güvenmedim. Gelişmeyle ve geçen zamanla biraz değişiyor o kadar.

Bugün de ölümler devam ediyor ama bu olay başka. Güya kötülük düşüncesiyle yapılmıyor, hatta sözde kutsal bir amaç için.

O günün insanlarını yargılamıyorum çünkü insan olarak görmüyorum, bugün yargılarım, yarın hiç kabul etmem.

İnsanoğlunun bu davranış şekli her çağda var, o gün öyleydi bugün başka türlü yarın daha başka olacak; ama var…

Böyle şeylerin kişilerin aptallığı olarak görülmesine kızıyorum; insanlığın yetersizliği, çağların suçu (Bkz. İnsanlık/dünya yavaş yavaş büyüyen bir çocuktur konulu yazımız)

En son insan dönüp geriye baktığında türünün yaptığı hiçbir şeyi doğru bulmayacak.

“Engelleme” felsefesinde diretmemizin nedeni budur; insanlık henüz ideal davranış çağında değil, bu nedenle insanı kontrol altında tutmak zorundayız.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..