Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '09

 
Kategori
Siyaset
 

Biraz da Abdüllatif Bey'i parlatalım

Biraz da Abdüllatif Bey'i parlatalım
 

Şu Kapitalist rejime hayran olmamak ne mümkün!

Baksanız e sistem tıkanma sürecine girince tıkanma sürecini aşacak yeni bir yüzü parlatmaya başladı bile.

Abdüllatif Şener!

Partisini kurdu ve kamuoyuna tanıttı.

Muhtemelen AKP’nin ıskartaya çıkmasından sonra Abdüllatif Bey, postun yeni sahibi olacak ve partisi memleketin geleceğine yön verecek.

Bu konuda kimsenin bir kaygısı yok.

Sonuçta sevilen bir isim Abdüllatif Şener Bey.

Şiir de okuyor.

Nazım Hikmet’ten de haberi var.

En azından modern bir kafa!

Ben demiyorum efendim, içini ferahlatma gayretinde olan kimi arkadaşlar diyor ama bu arkadaşlar ne çabuk unutmuşlar Abdüllatif Beyin Milli Görüş geleneğinden geldiğini ve bu geleneğin has temsilcilerinden birisi olduğunu.
Sahi bunların her biri daha Akıncılar günlerinden beri arkadaş değiller miydi?
Recep Bey, Abdullah Bey, Abdüllatif Bey ve Bülent Bey.

Dünden bu güne ne değişti de böyle birden Abdüllatif Bey yol arkadaşlarına eyvallah etti?

Ne yapalım efendim işte insan sonuçta ve değişmek insana özgü bir durum.

Abdüllatif Bey’de değişti işte ve yol arkadaşlarına nanik yaptı.

Hatırlıyorum da 22 Temmuz 2007 seçimleri öncesini, muhterem siyasetten çekildiğini söylemişti.

Ve kamuoyu muhterimi ne de erdemli bir şahsiyet olarak nitelemişti.

Deniz Baykal’a dönüp;

“Bak gördün mü Deniz Bey, Abdüllatif Bey’den biraz feyz al” demişlerdi.
Ama Deniz Bey kafasını o yöne dahi çevirme gereksini mi duymamıştı.

Her neyse efendim.

Kendimizi hazırlayalım Abdüllatif Bey ve partisinin gündemimize gireceği günlere.
Çok değil, yakın zamanda bu parti ve Abdüllatif Bey başımızdadır.

Bilesiniz.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..