Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '07

 
Kategori
Siyaset
 

Biraz da başkaları konuşsun!

Biraz da başkaları konuşsun!
 

İsterdim ki gazetelerimiz kayıp askerlerimiz hakkında daha çok soru sorsunlar!

İsterdim ki yeni gelismeleri öğrenmek istediğimde bana farklı görüşler sunabilecek, kafamdaki korkulara yada sorulara yanıt verebilecek veya enazından benim gibi düşünen insanlar olduğunu bilmek isterdim.

Hep aynı şeyleri okumaktan hep aynı çaresizlikle belli bir kesimin ne düşündüğünü, ne yaptığını yada ne dediğini duymaktan sıkiıdım, siz sıkılmadınız mı?

Bu kadar zeki, okumus insanimiz var niye hep hep okuduguz hep dinledigimiz insanlarin disinda hic kimse cikip yeni gorusler soylemiyor, yada farkli insanlara firsat verilmiyor. Gazetelerde hep ayni insanlar, televizyonlarda hep ayni insanlar acikcasi uyutuluyoruz.

Ne mi duymak istiyorum?

Kacirilan askerlerimiz icin ne yapildigini, neler yapilabilecegini bilmek istiyorum?

Turkiyenin askeriyle, siyasiyle, sokaktaki vatandasiyla, universitelerdeki professoruyle, gazetecisiyle, ogrencisiyle ne dusundugunu bilmek istiyorum,

Butun yukarda saydigim insanlarimizin, PKK`nin ve diger sorunlarimizin nasil cozulebilegine dair yada gelecekteki planlarimiz icin daha faal ve cozum icin calismasini istiyorum.

Tum yukarda saydiklarim icinde daha cok okumamiz, daha cok elestirmemiz bize sunulanlarla yetinmememiz gerekli. Bunu icin kendi kendimizi yukariya cekmeliyiz, daha kaliteli, uretken goruslere layigiz.

Hayatimizda yapacagimiz en onemli yatirim kendimize, yani profesyonel olarak, egitimsel olarak, entellektuel olarak yapacagimiz yatirimdir. Ne kadar cok ogrenmeye ve kendimizi sadece maddi acidan degil ayrica manevi acilardanda gelistirmeye calisirsak, cevremizdeki ve toplumumuzu etkileyen olaylara daha acik ve yansiz bir gozle bakabilir, daha dogru karalar alabiliriz. Dolayisiyla kendi gelecegimize ve cocuklarimiza daha iyi bir rehber olabiliriz.

Arkadaslar dogrusunu isterseniz gelecekten korkuyorum! Her ne kadar vatanimi ve insanlarimi sevsem ve her turlu durumda sonuna kadar savunsamda maalesef millet olarak bazen belli bir seviyenin ustune cikamayisimiz beni uzuyor. Dost aci soyler!

Mutlaka cok zeki insanlarimiz var gercekten yurtdisinda yasayan bir insan olarak milletimin gercektende cok caliskan ve zeki oldugunu goruyorum ve bu beni umutlandiriyor. Ancak ayni zamanda bir o kadar belli bir seviyenin ustune cikamayan, kendini gelistirmek istemeyen, yada gercekten imkani olmayan insanlarimiz varki....
Ve ben belli bir grup tarafindan yonetilmek istemiyorum, kendilerinin menfaati icin baskalarinin cigirtkanligini yapan, yada hic sesini cikartmadan olaylara goz yumarak onaylayan kucuk bir entellektuel grubun dusunceleriyle oyalanan biri olmak istemiyorum. Bu toplumun egitim ve entellektuel seviyesinin daha yukari cikarilmasini, farkli dusunceleri olan, bunlari soylemekten cekinmeyen, toplumun herhangi bir meslekten gelen herhangi bir ferdinin belli bir entellektuel seviyede, dusuncelerini hurce ve hickimseden korkmadan her turlu ortamda ifade edebilmesini istiyorum.

Iste bunun icin hepimizin daha cok okumasini, her konuya daha elestirel gozle bakmasini, her dusunceye karsi daha acik goruslu olmasini istiyorum. Bizlerin kendimizi gelistirmemizi istemeyen gruplar var, bu sayede bizlerin iyi niyetini herseyini kendi menfaatlerine kullanmak isteyenler var. Ne zaman kendi ayaklarimizin uzerinde durursak o zaman gelecegimizin sorumlulugunu kendi ellerimize alabiliriz. Ustelik biz bize okumayi emreden bir dinin mensuplari degil miyiz?

Kuranda emredildigi gibi oku!
 
Toplam blog
: 10
: 2574
Kayıt tarihi
: 25.10.06
 
 

Ben Meryl, 2001 yilindan beri, kendim icin yasamak istedigim icin geldigim Londra`da yasiyorum. ..