Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Biri bizi kerizliyor - 3

Biri bizi kerizliyor - 3
 

www.wallpaperbase.com


Geçen Bölümde Neler Olmuş ?

___Otobüsün Şöförü : Dikkat dikkat. Otobüsün freni patladı ve hızla insanların kalabalık olduğu Kadıköy İskele Meydanına doğru sürükleniyoruz. Hızımız 165 km. Frenler tutmuyor ve gittikçe araç hızlanmaktadır. Valla ben kapıdan atlıyorum belki ölürürm belki de yırtarım. Siz ne yaparsanız yapın.

Kapıyı açar ve otobüz şöförü paaat ! diye atlar yola. Karşıyönden gelen Gebze Harem minibüsünün altında kalır ve oracıkta ölüverir.

İlerki Bölümde :

Acaba kahramanlarımızdan biri insanları kurtaracak mı ?

O çok konuşan Brad artisi delikanlılık yapıp otobüsü başka yöne sürebilecek mi yoksa " bana bırak " deyip KaraMurat el atacak mı olaya ?

Tehlike çanları çalmaya başladı. .........................

-

Tehlike çanları çaladursun bizim kahraman bozuntularımız fos çıkmıştır. Meğerse o artistlikler, hokkabazlıklar, atıp tutmalar filmlerdeymiş. Hani N'ooldu nerde o sallamalarınız ? Koca KaraMurat bile eli kolu bağlı gibi şöförsüz giden otobüsten yola boş boş bakmaktadır. Hele o Robocop az mı otobüs kurtardı tek eliyle filmlerde. Kesseler acımazdı. Temel Reis ıspanak yiyip hemen yardıma koşardı tişörtünün kolları yırtılırdı kastan. HeMan " Gölgelerin gücü adınaaaaa " diye sıkıyordu ortalığa. Demek ki tısmış hepsi. İstanbul'un akmayan suları gibi hepsi " tısss! " ladı.

Demeye kalmadı kimsenin anlamadığı bir anda Allah bir yardımcı yolladı sanki o anda. Otobüs tam Kadıköy Haldun Dormen Tiyatrosu'nun oradaki kalabalığa doğru sürüklenirken otobüs bir anda havalandı ve hoooop vinçle kaldırılmış gibi yerden kesildi. Kimdi bunu yapan ? Nasıl olmuştu ?......................................

Evet olmuştu, otobüsteki insanlar kurtulmuş facianın eşiğinden dönülmüştü. Bu kahraman kimdi bilir misiniz?

SÜPERMAN ! Bu kahraman SüperMan'den başkası değildi. Çağrı cihazına gelen sinyal ile İstanbulun göbeğindeki dehşeti görmüş ve hemen yardıma koşmuştu Allah'ın yardımı ile.

__ Tüm kahramanlar ve halk : Allah sana zeval vermesin Süperman. Eline, pelerinine, kahkülüne sağlık. Sen olmasan az daha tezek yoluna gitti niyazi olacaktık.

__SüperMan : Tamam tamam taamaaaaam. Bi dinleyin yahuu. Alooo kime diyorum.

Başları önde mahzun duran kahramanlarımıza bakarak Süperman :

" Siz necisiniz len bu otobüste ? Biriniz bi el atamadı mı şu iki kuruşluk hurda arabaya ? Bak azdaha siz de masum vatandaş da ölecekti. Yazıklar olsun aldığınız oskarlara ödüllere. Daha bişey demiyom. Şimdi beni iyi dinleyin kahraman bozuntuları, aranıza ben de katılıyorum. Galiba Biri Bizi Kerizliyor mu ne bir yarışma varmış. Dün akşam internetten form doldurdum sabah hemen aradılar. Yarışmaya ben de katılıyorum. Şimdi düşün önüme sütütyoya gidiyoruz. "

__Temel reis : Ama süper bey taa ekmek arasi hamsi paluu yiyeceğuduk. Once karnimuzu pi doyiralum sonra da cidelum sütütyoya daa.

__SüperMan : Hadi ya. Ben e bayılırım ekmek arası balığa da. Hadi gidelim önce bişeyler yiyelim. Tutunun pelerinime. Ama fazla asılmayın daha yeni diktirdim yedek yok yanımda. Yeeees. Come ooon. Lets go ! İstikamet balıkçıı.

__RedKit : Hey meeen. I don't come. Let us go to *Mcdonalds. McDonalds'ta yiyelim. ben balık yemem.

__Süperman : Bana bak şapkalı mantar. Ya gelirsin bizimle Türk usulü ekmekarası balık yersin ya da Go away, go! Defolup gidersin.

__Redkit : Tamam meeean. Kızma hemen. I joked. Şaka yaptım adamım.

__Süperman: Yapma şaka maka. İstemiyorus senin şakalarını. Sen de iyicene American delisi olmuşsun be RedKit. Yapma böyle gözün sevem. Do your eye love.

__ArsenLüpen : Bakınız şimdiden söyliyeyim. Benim yükseklik korkum vardır. Fazla yüksekten uçmayalım rica edersem.

__Köroğlu : Yiğit adam hiçbirşeyden korkmaz oğul. Korkma sakın ve cesaretli cenk olasın.

__HeMan : Sen ne diyor ben anlamıyor Körogli. I am not able to understand.

__KaraMurat : Anlarsın aslanparçası anlarsın. Ben ne yiğitler gördüm korkusuz.Hadi bakalım sen benim sırtıma tutun bakalım.

__Robocop : E vet gi de lim çok a cık tım.

__Sharone Stone : Ayy eveet çok acıktıım. Ama benim altımda etek var heryerim açılacak şimdi. Rüzgar da var şimdi. Ama çok seksi olacağım havada.

__HeMan: Tövbe tövbee. Ya Rabbi sen akıl fikir ver şu sarı gacıya. Başımıza taş yağacak taş.

__Elvis Presley : Hey mean. Saçlarım bozulmaz İnşaalah havada. Gitarım da düşmese baari. Çok değerli benim için.

__Pele : Vaay be kaderde süpermenin sırtında uçmak da varmış. Tanrı aşkına neler oluyor ? Hey Maradona ne yapıyorsun sen arkamda sapık mısın sen ? Kışşt kışşt git şurdan. Bu yaştan sonra adımızı topa mı çıkarcan ?

__Maradona : Dur be karakutu. Hemen de kıllanıyorsun. Şaka yaptık. Yoksa korkun mu var ?

__Pele : Eee oğlum devir kötü kollayacaksın.

__Johnny Bravo : Heyy sarı şeker. Ben tutarım senin eteklerini açılmasın diye. Benim için bir zeevk. Mmmmaahahahahahaaa.. Havada aşk başkadır değil mi bebişim ?

__Sharone Stone : Kusura bakma yakışıklı senden önce yer ayırtan oldu bile . Ben arkamı Elvis'e ayırttım. Şşşey yani arkamdan o tutunacak havada.

__Johnny Bravo : Hıı. Havada karada sana yerim yok diyorsun yani.

__ElvisPresley : Evet sarı kafa. Sana havada karada yok. Sana su yok bi kere. Değil mi bebişiim.

__Sharone : Ayy evet şekerim. Hızlı davranan kazanır di mi ahhahhahahahaaa.

__Johnny : Ühhhühhüüüüü =((((

__Süperman : Hadi bakalım yolcu yolunda gerek uçalım artık. Ne demişler ? It is the passenger abbas bağlasan durmaz. Doğru mu söyledim Köroğlu abi?

__Köroğlu : Doğru doğrudur cihanmert yiğidim. Bu arada bana abi deme ayıp oluyor. Yaşımız ortaya çıkıyor. ( Bir tebessümle güler Süperman'a ) He birşey daha. Türkçe ağırlıklı konuşmaya bakınız dilinizi kaybetmeyin.

__Süperman : Ama ben Amerikalıyım Köroğlu. Ama sen diyorsan her dili unuturum senin dediğini konuşurum. İdolümsün sen benim.

__Köroğlu : Eksik olma aslanım.

__KaraMurat : Ayıp oluyor Köroğlum ama. Sen bana aslanım derdin. Hani sen beni çok seviyordun? Küstüm !

__Köroğlu : Alınma len . Sana da başka bişey deriz. Siz hepiniz benim yiğtlerim, aslanlarımsınız.

__KaraMurat : Canım feda EvelAllah.

__SüperMan : Bak uçuyorum ben çişi falan olan varsa gitsin yapsın şurda tuvaletler var. Mola vermeyeceğim ona göre. Bozuk paranız var mı ?

__Maradona : Boşver be uçanadam. Çüüdürürüz gider havadan. Kimse anlamaz yağmur sanırlar.

__Pele : Sana inanamıyorum Mara ya. Nasıl bir adamsın sen? Ne kadar iğrenç fantazilerin var senin?

__Maradona : Tamam ya bişey demedik. Çözüm yolu söyledik size.

__Pele : Ne ? Çözümyolu mu ? Bu mu çözüm yolu ? İnsanların üstüne işemek mi ? Git işine yaa. Uçarken arkadakilerin üstüne..... Tövbe yaaa. Kapa o kahrolası çeneni.

__Süperman : Uçuyoruuuz. Sıkı tutunun. Vvvvvvvvuuuuuuuuuu.....

Kahramanlarımız havalanır ve yemek yemeğe giderler eminönü'ne doğru. Yemeklerini yiyip yarışmanın olacağı sttüdyoya gideceklerdir....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..