Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
İzmir
 

Biri İzmir mi dedi?

Biri İzmir mi dedi?
 

biri İZMİR mi dedi?


Sene 2006. Ne kadar da ön yargılıymısım o zamanlar. İzmir'e ilk gidişim. Ayak bastığımda öyle bir boğuldum, kalabalık üstüme geldi sanki. Alışık değiliz tabi. Sevemedim.

Sonra ne olduysa oldu, kendimi İzmir'e bağlanmış buldum.

Karşıyaka'dan koca İzmir'i gece karanlığında seyretmek,

Konak'ta Kızlarağası'nda kahvemi yudumlamak,

İnciraltı'nda nefis yemekler yemek,

Menemen'in tortusunu tatmak,

Kemeraltın'da alışverişe dalmak,

Bir de baktım ki aşık etmiş beni kendine.

Sevdim bu güzel şehri Dostlarımın sayesinde.( E.S.S.S)

not:mutlaka görülmeye, nefes almaya değer Türkiye 'nin İncisi İZMİR...

Saygılarımla

Sevcan İLKYAZ

 

 
Toplam blog
: 35
: 383
Kayıt tarihi
: 03.12.11
 
 

1986 Doğumluyum, Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu olup, eğitimime Anadolu Üniversitesi Açıköğ..