Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Birlikte yaşlanalım...

Birlikte yaşlanalım...
 

Tüm duvarları fotoğraflarla kaplı bir odadayım
 
Beynimde maziden görüntülerle vehimler
 
Elimde bir kadeh, önümde bir parça peynir
 
Kulaklarımda aşağılarda akan bir derenin sesi
 
Sanki fonda çalan müziğin süregelen melodisi
 
Ağzımı açıp bir kelâm edeceğim ama yoksun
 
Sessizliğimde, yalnızlığımda yine kendimleyim
 
Arkadaki korudan baygın bir kekik kokusu geldi
 
Parfümün gibi üstüme sindi ve yerleşti giysilerime
 
Bölük pörçük anılar ve içimdeki  hezeyanlarlayım
 
İkimiz de bu Dünya’nın ve yaşamın oyuncularıydık
 
Bazen gol yedik, bazen gol attık yaşama ayrı ayrı
 
Rüzgârla savrulan polenler gibi düştük ayrı yerlere
 
Yoksa biz o yemekleri karşılıklı yememiş miydik?
 
Yoksa biz seninle tanışmamış mıydık?
 
Galiba bu sözlerim hatıralar arasından seçilenler değil!
 
Başıboş, öylesine, amaçsızca bir araya getirdim
 
Çok söz var yazılacak ama evvelâ buluşmalıyız
 
Biliyorum ki sen de bir yerindesin bu Dünya’nın
 
Benim gibi aralardan çekerek yazıyorsun sözleri
 
Anlamsız değil bu seni anlıyorum, ben de aynıyım
 
Hadi gel artık kim olduğunu göster bana buluşalım
 
Hadi gel artık seninle birlikte yaşlanalım...
 
 
Bojidar Çipof
10 Ocak 2011 Yeşilköy
 
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..