Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

22 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Bitirdim

Bitirdim
 

Bitirdim

Sevme diye, sevdim diye

Ama niye; bu bir sır mı?

Bu bende saklı, umudumda katlı

Ama neden;

Bana özel, bana güzel

Nesi özel, nesi güzel

Anlatılmayınca, anlaşılmayınca

Bende saklı

Beklentisiz, ummadan, sormadan

Yürek sızım, gönül sazım

Ha kışım, ha yazım

Sen benim azabım

Olamam senin gazabın

 

Deki ; yalan

Rüya senin, hayal senin

Ben senin elin

Neyin bitmesi

Kimin gitmesi

Biz olmadı,

Ben sen hiç olmadı

Bu bana koymadı

 

Bitirdim

Yürek ağrım, gönül sancım

Benim olsun, O uzak olsun

Yüreği dolsun, benim cezam

Benim olsun

Güneşimiz, ayımız, yıldızımız

Aynı daha ne kaygı

Desem de

Beynimde ur, yüreğimde köz

Ha yandı, ha yanacak

Bu yalana kim kanacak

Böyle yaşanacak

Arada bir kaşınacak

Bir o yana, bir bu yana aranacak

Sonra rüyaydı bu deyip

Uyanacak

 

Cebirin Defteri 22.Mayıs.2014  Akbük/ Didim / Aydın

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..