Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bitmeyen Sevda

İstersen çekip git, ama ne olur üşütme. Hasta olursun sonra, unutma ceketini. Mutlu olacaksan eğer, dönüp bakma arkana. Boş ver beni. Dediğim şeye bak, boş vermesen gitmezdin ya tabii. Bir şey demek düşmez bana, öyle mutluysan hiç aklına getirme beni. Sızlamasın için. Ama şunu istiyorum senden, seni gerçekten seven, sana sadık olanın tut elini. Çünkü ben bir gün yara bere içinde olsan, elin ayağın tutmasa, bir şey çizemesen, yazamasan, bir şey yiyemesen... Ölsen bile sevmeye devam ederim seni.
 
Doğarken ağlamış ya insan, bu son olsun diyerek. Peki soruyorum, bu acıların hepsi mi daimi? Tam her şey yolunda derken çıkar mı bir yenisi? Hepsi birbirinden farklı, birbirinden derin. Hayat ne garip değil mi? Her insan ister tüm bu zorluklara beraber göğüs gerebileceği birisini. İstersen çekip git derken sana, duyar mısın sessiz çığlıklarla gitme deyişimi? Bazı ufak mutluluklar büyük acıları unutturur, insan psikolojisi. Sen benim en büyük mutluluğumsun, gitme ve bütün dertler yok olsun.
 
 
Toplam blog
: 15
: 1170
Kayıt tarihi
: 22.11.19
 
 

Yazının, yazmanın ve yazdırmanın tutkunu olan bir danışman. Aile danışmanı, psikolojik danışman v..