Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

Bitsin artık

Bitsin artık
 

Eşsiz başkan


Yazmayacağım, dedim ama, olmuyor. Olmuyor, olmuyor, olmuyor. Adam, partisini kapattırdı, millet vekilliğinden atıldı, eş başkandı, eşsiz başkan oldu, bütün bunlar, içine oturmuş olacak ki, bilincini de yitirmek üzere. Herkesin aksine, ben diyorum ki, sabık eş başkan, şimdiki eşsiz başkan, kesinlikle şiddet yanlısı. Ve aynı zamanda, DTP millet vekili, Hasip Kaplan'ın, Başbakana yakıştırdığı sözleri, ben de eşsiz başkanlarına yakıştırıyorum. "Kafayı yemiş" Parti otobüsünün üzerinde, Diyarbakır gösterisinde, Devlete, devletin kurumlarına, tehditler yağdırıyor. Diyor ki: "Bu süreçte, dökülecek kanlardan, AKP ve siyasi partiler sorumludur. Yani, eşsiz Başkan, açıkça kan dökeceklerini söylüyor. Tehdit ediyor. Ben de diyorum ki, bundan sonra dökülecek kanlardan, eşsiz başkan sorumludur. Buradan, bir vatandaş olarak, suç duyurusunda bulunuyorum.

Bunların tehditlerinden, kışkırtmalarından, saldırganlıklarından, bıktık artık. Bu mu demokrasi, bu mu özgürlük, bu mu kardeşlik, bu mu insanlık? Siyaset ise, siyaset yapın, istediklerinizi söyleyin. Ne istiyorsanız, isteyin. Bölgenizdeki insanlarım mağduriyetini gidermek, bizi öldürmekle mümkün olamaz. Eğer diyorsanız ki, sizi öldürerek isteklerimize ulaşacağız, ben Diyarbakıra geleyim, parti otobüsünün üstünde, tüm Diyarbakırlıların huzurunda, kendi ellerinle beni sen öldür, kinini bitir, ben, Kürt halkı ile yeniden barışmak için ölmeyi kabul ediyorum. Yeter artık, He de. Hemen geleyim. Bekliyorum eşsiz başkan.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..