Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Bitti

Bitti
 

RESİM : ALINTI


Yine kar yağıyordu.

Ellerim üşümüş, kulaklarım kıpkırmızı olmuştu.

Geldiğinden haberim bile yoktu.

Günlerdir aynı şehirde aynı havayı soluyormuşuz.

Yıllardır unuttuğum gülüşünle karşımdaydın.

Evlen benimle dediğin gün, zaman ne de güzel geçmişti.

Aradan yıllar geçti

Yine kar yağıyor.

Hava soğuk, yüreğim buz tutmuş.

Bitti, bitti demek için planlar yapıyorum.

Kaç kez adımladım bu odayı, attığım her adımda kaz kez bitti dedim bilmiyorum.

Beni, seni, sevgimizi yedi zaman.

Hayaller kurdum, sürprizler yaptım hediyeler aldım sana.

Bütün bunları seninle değil hayalinle yaşadım.

Şimdi başımı yastığa koyduğumda kuracak bir tane bile hayalim yok.

Geçen yıllar hayallerimi de senide aldı gitti.

Sensiz hayaller kurmaya çalışıyorum olmuyor.

Senli hayalleri zaten kuramıyorum.

Yüz kere söyledim bin kere söyledim

Bitti

O karlı günde kaldı gülüşün…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..