Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Biz değil, ben..

Biz değil, ben..
 

Bakan Tüzmen ve arkadaşları


Bir türlü seçme ve seçilme'yi öğrenemedik hala..

Seçmek de eğlenceli olmalı seçilmek de..

Bakar mısınız..

Seçim günü sandıklarda çıkan olaylarda 10 kişi hayatını kaybetti..

Yazık, çok yazık..

Keşke seçmek istediğimiz kişiler seçilme sonrası "Önce insan" diyebilip geri dönüşüme açık olabilseler..

Vatandaşa yönelik yaklaşımları olabilse..

İstisnalar kaideleri bozmuyor her zaman..

Fakat seçilenlerin büyük çoğunluğu "Biz" değil, "Ben" ile yollarına devam ediyorlar..

Özellikle kriz ortamlarında tasarrufa yönelik çalışmalar ön plana çıkması gerekirken Vekiller'in bir çoğunun özel harcamalarının Devlet imkanlarından yararlanmakta olduğunu görmekteyiz..

Vatandaş kontör satın almakta zorlanırken, vekillerin (eski para birimi ile) milyarlarca özel telefon faturalarını Meclis'e muhsup etmelerinden çekinmiyorlar..

Ya yurtdışı seyahatleri?

Neyse fazla girmek istemiyorum..

İşte ben bu ve benzeri nedenlerden dolayı yıllardır oy sandığına gitmiyorum..

Ben tepkimi böyle öne çıkarmak istiyorum..

Herşeyin kayıtaltına alındığı, ihale kanunlarının değiştiği, çalışamayan ve işsizlerin hayat güvencelerinin sağlandığı ve otokontrol sistemin geliştiği bir dönem oluşmadığı sürece tepkilerim hep aynı olacaktır..

Umarım bir dahaki seçimlerde ölüm oranı sıfırlanır..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..