Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BİZ DOĞRU TOPLUM OLAMADIKÇA

Evet

Sevgili Türk toplumu

Evet

 

Bugünkü toplum yapımız

Doğru toplum yapısında değil

Bunu

Neden diye soranlara yanıtım

Öncelikle bu soruyu kendine sor

Sonra

Araştırmaya geç

Doğru toplum yapısı nedir de

Oku anla

Bak gör

Duy öğrendir

 

Ben derim ki

Toplum bireyleri

Mutlaka ve mutlaka

Özsaygılı olacak

Yani

Toplumumuzda saygı yaygınlaşacak

Kimse

Kimseye saygısızlık yapmayacak

İkinci olarak

Toplum bireyleri

Mutlaka ve mutlaka

Öz denetimli olacak

Yani

Kimse kimseye

Ağzına geleni söylemeyecek

Düşünecek

Doğruysa hatır gönül kırmayacaksa

Söyleyecek sözünü

Üçüncü olarak

Toplum bireyleri

Mutlaka ve mutlaka

Empati yapacak

Yani

Kendisine yapılmasını istemediğini

Başkasına yapmayacak

Dördüncü olarak

Toplum bireyleri

Mutlaka ve mutlaka

Sorun çözücü olacak

Yani

Toplum

Sorun yaratan değil sorun yok eden

Bireylerden oluşacak

Beşinci olarak da

Toplum bireyleri

Mutlaka ve mutlaka

İşbirliğine yatkın olacaklar

Yani

Toplum gelişimi sağlanacak böylelikle

Derler ya

“Bir elin nesi var iki elin sesi var” diye

Elbirliği

Dil birliği

Gönül birliği oluşacak toplumda

 

İşte canlarım

Bu saydığım bileşenlerdir

Sağlıklı toplum yapısını oluşturanlar

Ben bunları arıyorum Türk Toplumunda

Göremiyorum

Çoğunlukta tabii

Azınlıkta da olsa

Bunları kullananlar var

Var ama yetmiyor işte

 

Yönetenlere düşen

Bu oluşumu gerçekleştirmektir

Doğru

Yararlı

Etkin yönetim bunu gerçekleştirir

 

Ben

Uzun yıllarını eğitime vermiş

Bir eğitim yöneticisi öğretmen olarak

Bu gerçekleştirmeleri arzuluyorum

Hasretle bekliyorum

 

Biliyorum ki

Doğru toplum

Sağlıklı olur

Teknik teknolojik yapılaşmada ileri olur

Ekonomik yapılaşmada çok ileri olur

Ekonomik tökezlemeler yaşamaz

Diplomasi diplomatlarca işler

Ülkenin her konusunda

Bilim önderlik eder

Matematik gerçekler ışığında yol alınır

 

Yani

Diyorum ki canlarım

Doğru toplum olmaya bakmalıyız

Unutmayalım ki

Doğru toplum olamadığımız müddetçe

İşlerimiz hep yamuk yumuk olur

Bugünkü halimiz budur bu

 

Umarım

Bu kez

Sözlerim yabana atılmaz

Toplum sevgimiz öne çıkar

Doğruda buluşuruz

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..