Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

GÜZEL TÜRKİYE

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

 

Hasretle

Güzel Türkiye’yi arıyorum

Yok ortalarda

Yok

Yok

Yok

 

Soruyorum

Öncelikle size

Güzel Türkiye var da

Ben mi göremiyorum

Ne olur

Varsa söyleyin yerini bana

Gidip bulayım onu

Atılayım koynuna

Sarılayım boynuna

Sarsın sarmalasın beni iyice

Mutluluktan uçayım kelebek çisine

 

Sorayım kendisine

Neşeden çıldırmışçasına

Neredesin sen

Neredesin sen

Neredesin sen

Diye diye

 

Yanıt verin bana

Sevgili yöneticilerim

Yanıt verin bana

Yanıt verin ne olur

Delireceğim neredeyse

Güzel Türkiye yok diye

 

Yanıt verin

Yoksa yok

Varsa var diye

Varsa da gösterin yerini hemen

Göreyim

Mest olayım Güzel Türkiye önünde

 

Bakın

Söylüyorum size

En samimice

Yoksa

Güzel Türkiye

Bırakıp gittiyse bizleri

Düşeyim peşine

Bulup getireyim koyayım ortaya

 

Şunu bileceksiniz sadece

Sevgili yöneticilerim

Güzel Türkiye

Sadece ve sadece

Sevgi ortamında var olur

Orada yaşar gönlünce

 

Ah

Bir bilebilsek

Güzel Türkiye’de yaşamı

Bir bilebilsek

 

Sadece

Şunu söyleyeyim sizlere

Güzel Türkiye

Cennet Türkiye’dir

 

Orada

Yalan ölmüştür

Herkes doğru sözlüdür

Ve

Herkes

Karşılıksız iyilik yapar

Yapar iyiliği döner arkasına gider

Bu ülkede

İç barış şah yapmıştır

Kimse kimseyle sorun yaşamaz

El birliği

Dil birliği

Gönül birliği

Tam olarak oturmuştur topluma

 

Herkesin

Birden ayağa kalktığı davranış vardır

O da

Barış bozucularını caydırmaktır

Asla

Barış bozulmasına fırsat vermemektir

 

İşte

Sevgili yöneticilerim

İşte

Ben

Bu güzel Türkiye’yi özleyip duruyorum

Sizi de

Bu özleme çağırıyorum

Siz de özleyin

Sonra kavuşmamızı gerçekleştirin

 

Yapmanız gerekense

Sevgili yöneticilerim

Halkla bütünleşmektir

Halkla bütünleşeceksiniz

En samimi şekilde

Ortak değerler dizisi yaratacaksınız

Onları

Halkla birlikte zorlanmadan gerçekleştireceksiniz

 

Unutmayın

Sevgili yöneticilerim

Halkla birlikteliğin

Yenemeyeceği zorluk yoktur

 

Sözlerimi

Dikkate almanızı istiyorum

Sevgili yöneticilerim

Alırsanız

Hem siz

Hem biz

Kazanıp mutluluğa kavuşacağız

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..