Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Bizden bir kitap "Anadolu'dan seçme öyküler!"

Bizden bir kitap "Anadolu'dan seçme öyküler!"
 

Kitap bugün öğle üzeri bana geldi.

Yurdagül Alkan Hanımefendiye telefonla ulaşmış ve mümkünse bir kaç adet de bana göndermesini rica etmiştim.

Sağ olsunlar ayın on altısında kargoya vermiş göndermişler. Zil çalınınca kapıya ben baktım. Baktım postacı.

“Ahmet Balcı siz misiniz?”

“Evet!”

“Abi size bir emanet var! Şurayı imzalar mısınız?”

“Kitap değil mi?”

“Sanırım kitap!”

“On günü geçti kardeşim postalandığı? Siz mi okuyordunuz yoksa kitapları?”

Bir tanesini ona vermek istedim ama almadı!

“Abi vaktim yok, okuyamam!” Dedi.

Kitapların ağırlığı normaldi tuttuğum kadarıyla! Tek tek kontrol edince, hepsinin de aynı ağırlıkta olduğunu fark ettim!

“Anadolu'dan seçme öyküler” başlığı çok yerinde olmuş. Kitaba olan ilgiyi artıracak. Kapak düzeni de ciddi hazırlanmış. Yalın.

Önsöz de hoşuma gitti.

Öyküleri buradan hatırlıyorum. Çoğunu okumuşum. Öyküleriyle katkıda bulunan her arkadaşa- istisnasız- teşekkür ederim. Hayırlı bir işe vesile oldular.

Milliyet Blog camiasının en büyük projesi bu kitap oldu arkadaşlar bence. Devamı gelir inşallah.

Yurdagül Alkan Hanımefendi, büyük bir hayale imza attı. Böyle görüyorum bu yaptığını. Kendisini saygıyla minnetle selamlıyorum .

Ayrıca Kadri Kanpak Bey’e de katkılarından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

Bu kitap çok satanlar listesine girecek.

Buna inanıyorum.

Haydi hayırlısı.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..