Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Yeni Yayın Döneminde Buluşmak Üzere!

Yeni Yayın Döneminde Buluşmak Üzere!
 

Yeni yayın döneminde buluşmak üzere sevgili dostlar!
Bilirsiniz, medyada özellikle de televizyonlarda yaygın kullanılan bir kavramdır bu “yeni yayın dönemi”. Televizyonlarda kullanılıyor da biz de niye kullanılmasın efendim. İşte ben de kendimce bir yayın siklusu yaptım.

Buna göre eski yayın dönemim bugün itibarı ile sona eriyor. Son bir haftadaki yazı yoğunluğumun bir sebebi de budur zaten. Esasında tam manasıyla bu değildir ama bunun katkısı vardır diyelim…

“Bayram değil, seyran değil, hangi dağda kurt öldü” demeyesiniz. (Lafın aslı böyle değil ama böyle de fena durmadı.) Son bir hafta içerisinde yazın hayatımın temellerini sarsacak hallere düçar oldum, kendimce yeni kararlar aldım, bir takım yaptırımlara imza attım. Yaptırım dediysem de kendime uygulayacağım yaptırımları kastediyorum. Yoksa elin tavuğuna kış demem bilirsiniz :))

Neyse, lafı dolandırmayayım.

***
Bugün itibarı ile biten eski yayın döneminde;

Bilerek yahut bilmeyerek; isteyerek yahut istemeyerek; az ya da çok; yüzeysel yahut derin; gerekli yahut gereksiz yere kalbini kırdığım arkadaşlar var ise tümünden ÖZÜR diliyorum…

***
Bugün itibarı ile biten eski yayın döneminde;

Kendileri benim yazılarımı okuduğu halde yazılarını okuyamadığım; bana bolca yorum yazdıkları halde benim yorum yazmadığım/yazamadığım; halimi hatrımı sordukları halde benim bir defa bile olsun arayıp sormadığım; en favori yazılarını önermek suretiyle destek olmadığım bütün arkadaşlardan da ÖZÜR diliyorum…

***
Bugün itibarı ile biten eski yayın döneminde;

Gerek yazdıkları yazıların içerikleri, gerekse kullandıkları üsluptan dolayı alınganlık göstererek çemkirdiğim; yazılarıma yaptıkları yorumlarda zaman zaman kendime mukayyet olamayarak sinirlendiğim; sertliklerine sertlikle karşılık verdiğim arkadaşlardan da ÖZÜR diliyorum…

***
Bugün itibarı ile biten eski yayın döneminde;

Gerek bana ve yazılarıma olan müdahaleleri, gerekse benim dışımdaki arkadaşların yazılarına olan/olmayan müdahaleleri sebebiyle sitem ettiğim; yaptıkları yeniliklere daha fırından çıkar çıkmaz yere düşen ekmek muamelesi yapmayarak (öpüp alnıma koymayarak) eleştirdiğim ve Blog yazarları tartışıyor kategorisinin müsebbib olduğu karmaşıklıklara olan tepkimi BLOG kategorisine yazmayarak protesto ettiğim ve dolayısıyla kendilerini üzdüğüm editör büyüklerimden ÖZÜR diliyorum…

Lütfen haklarınızı helal ediniz… Ben helal ettim… Ne kadar varsa…

*** *** ***

Bugün itibarı ile biten eski yayın döneminde;

Beni çok kez takip ederek yazılarımı okuyan; çok defa yazılarıma yorum yapan; yeri geldiğinde mesajları ile destek olan; zaman zaman ilham veren; beni anlayan; beni dinleyen; beni önemseyen bütün dostlarıma gönül dolusu TEŞEKKÜR ederim…

***
Bugün itibarı ile biten eski yayın döneminde;

Yazılarına yaptığım yorumları ciddiye alarak cevaplama nezaketinde bulunan; esprilerimi anlayışla karşılayarak nazik cevaplar yazan; eleştirilerimi doğru anlayan ve kırılmayan; eleştirel noktalarımda bana hak verse de vermese de usturuplu yanıtlar veren bütün arkadaşlara gönül dolusu TEŞEKKÜR ederim…

***
Bugün itibarı ile biten eski yayın döneminde;

İyi günde, kötü günde; hastalıkta, sağlıkta; evde, cafede, hastanede; tatilde, seyahatte, otobüste, uçakta benden desteğini esirgemeyen ve yazılarımı sıcağı sıcağına okuyarak ilk yorumu yapan ve zaman zaman ufkumu genişleten ayrıca çok kere yazılarıma ilham veren ve aynı zamanda da hayatıma ortak olan zevce hazretlerine de gönül dolusu TEŞEKKÜR ederim…

*** *** ***

İyisiyle, kötüsüyle; eğrisiyle, doğrusuyla; eksiğiyle, fazlasıyla; eniyle, boyuyla; neşesiyle, hüznüyle; coşkusuyla, yılgınlığıyla; bıkkınlığıyla, enerjisiyle; öylesiyle, böylesiyle bir yayın döneminin daha sonuna geldim…

*** *** ***

Yeni yayın dönemimiz ne zaman başlar bilmiyorum… Yeni yayın dönemimiz nasıl başlar bilmiyorum… Yeni yayın dönemimiz nerede başlar bilmiyorum…
Başlar mı onu da bilmiyorum…
Farz edelim ki Yeni Yayın Dönemi olacak…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

Bildiğiniz ve tanıdığınız ben yine burada olacak. Bildiğiniz ve tanıdığınız yazılarım da… Doğal olarak söylemlerimde; esprilerimde; konularımda; takıntılarımda; paylaşımlarımda çok fazla değişiklikler olmayacak. Ancak…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

Elimden geldiğince insan onuruna yakışır tavırlarıma devam ederek bu konuda yaşanan aksaklıkların yeniden yaşanmaması için azami gayret göstereceğim. Bununla birlikte…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

İnsana ve insanlığa bakış açımda olumsuz anlamda hiçbir değişiklik olmayacaktır. Bilakis kendimi daha iyiye ve güzele yaklaştırma gayretim artarak devam edecektir. Bu bağlamda…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

Kişilere, makamlara, mevkilere, etiketlere, sıfatlara, yaftalara, yakıştırmalara hiçbir tamahım olmayacaktır. Aksine bunlara değer vererek kalıplara girmeye çalışanlarla ve bizleri de o kalıplara sokmaya çalışanlarla mücadele edeceğim. Çünkü…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

İnsan odaklı; sevgi ve muhabbet endeksli dünya görüşümü daha da genişletmeye ve aydınlatmaya gayret edeceğim. “Ben”i aradığım yolculuğumda yolda gördüklerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Arzu edenlere kendini bulma yolculuğunda eşlik edeceğim… Öyleyse…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

Fikirlerle mücadele etsem de; yanlışlıklara karşı çıksam da; eksiklikleri tamamlamaya çalışsam da; eğrilikleri doğrultma gayreti göstersem de kişileri hedef almamaya dikkat edeceğim… Buna paralel olarak…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

Kişileri yargılayıcı; küçük düşürücü; yaralayıcı; güdümleyici; bastırıcı üslup ve içeriklerle rahatsız etmemeye çalışacağım. Üç günlük dünyayı paylaşmaya; her şeyi sahiplenmeye niyetim yok. Bugün varsam yarın yokum. Belki bugün bile yokum… O zaman…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

Anlattığım bu ilkelerden saparsam; kalbinizi kırarsam; keyfinizi kaçırırsam; asabınızı bozarsam LÜTFEN beni uyarın… Ben hatalarından kaçan, saklanan, utanan bir insan değilim. Hatamı nerede ve hangi şart altında olursa olsun düzeltmeyi isterim. Gayretim budur. Bunda da yardıma ihtiyacım olduğunda yardım etmekten geri durmayın lütfen… Öyleyse…

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın döneminde;

Buraya kadar olan sürece bir nokta koyalım. Bundan sonrası için parantez açalım… El ele, gönül gönüle; akıl dolu, bilgi dolu; uygar ve çağdaş; bilimsel ve mantıksal birlik ve beraberliklere yürüyelim. Neşe ve coşkuyla; sevgi ve muhabbetle kucaklaşalım.

Başlayacağını farz ettiğimiz yeni yayın dönemi Allah’ın izniyle başlarsa görüşmek ümidiyle…


(Not: İlgi yazıda saklı tuttuğum hakkımı olumlu anlamda kullanarak eylemime son verdiğim için yazı blog kategorisine konulmuştur. İlgili yazı, bkz son cümle)

Sevgi ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

www.murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..