Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '13

 
Kategori
Mizah
 

Bizi Japonlar yönetse.. İyi olur..

Bizi Japonlar yönetse.. İyi olur..
 

Netten..


İzmir'deki evim, tüm Ege'ye rahatlıkla ulaşabilecek bir konumdayken, her nedense Çeşme'de tatil yapmayı çok severim.

Geçen hafta karar verdim... Ilıca'daki villamın son rütüşlarını oradaki malabalara yaptırıp gerekli ödemeleri de yaptıktan sonra, torun torba toplanıp villamıza gidip yerleştik.

Aman Tanrım böyle bir sıcak görmedimdi... İyi ki geniş ve buz gibi suları olan havuzum vardı. Babam sağolsundu... Sıkıştı mı babamdan kalan arsaları birer birer satmıştım.
.....

Çeşme'de herkes kendi aleminde para harcamaktan başlarını kaldıramıyorlardı.. Ülke gündemi onları bağlamıyordu...

Havuz kenarında soğuk biramı yudumlarken aniden bir sesle irkilivermiştim..

Bu... bu evet... Eski dostum, Japon Çandarlı Büyükelçisi, Nasuki Samurayı Nagazaki idi...

Ona, kısaca Nasu derdim...

- Hellooo.. Mesut ... Ne var ne yok...

- Heeçç dinleniyorum.. Nasu gel .. soğuk bira ikram edeyim...

-Seninle çoktandır tavla oynamıyoruz...T avlaya varsan gelirim...

- Okey Nasu... Gel de ifadeni alayım...

Nasu, bir hamlede karısıyla birlikte duvarımdan takla atarak içeri sızdılar... Sporcu aile ne de olsa...

- Hoş geldiniz ... Hiroşima yenge nasılsınız...

- İç güveyisinden hallice... Ne olacak, bu Türkiyenin hali.. Mesut Abi..

- Haydaaa... Boş ver yenge biz keyfimize bakalım... Biz sorunlarımızı çözeriz... Siz, benim hanımla akşam yemeğini hazırlayıverin.. Haydi naş ..naaşş...

- Eeee... Nasu görmeyeli nasılsın.. Eyi misen.. yahu hiç değişmemişsin...

- Valla Mesut, sizin ülkenin haline üzülmekten böyle kurudum... Gazel oldum...

-Yahu sana ne kardeşim... biz işimizi biliriz... haydi şerefe...

-Yok öyle deme... Biz Caponlar sizi çook severiz bilirsin... Bu çapulcu-çuvalcı çatışması beni çok ürkütüyor...

- Adam tam bir capon yapıştırıcısı...-

- Madem öyle sana bir teklifim var... Biz meclisimizi lagv edelim.. Sen 3 - 5 Japonla gel... Ülkemizi siz idare ediniz...

- Bu arada ben hep yek atıyorum... Nasu dübeşlerle canıma okuyor-

- Valla olur ... Neden olmasın... Yalnız tek şartım var...

- Eee...söyle bakeemmm..

- Ben genel koordinatör olurum.... İki de yardımcım olur.. Bir tane yardımcım tüm ekonomizi ve siyasetinizi yönetir... Diğeri de tüm eğitim-kültür-bayındırlık vs. işlerinizi üstlenir...Olur biter..

- Okey... Anlaştık... Ben şimdi meclis başkanımızı arayayaım... Yarından tezi yok, hepsi sine-i millete dönsünler... Beni kırmazlar...

- Zahmet olur Mesutcuğum... Bu arada mars oldun... Bakayım koltuğunun altı delik mi ne..heh hee...

- Sinirden Nasunun önüne bir gazete haberi koyuverdim...-

- Nasu sen önce bu haberi bir oku... bir göz at... Sonra bu ülkeyi yönetmeye soyun.. E..mi...


İşte haber....
...........


Devlet sektöründeki, ARPALIKLARIN SAYISI 50 adeti geçti...Her bir üyenin aylık 12 bin tl aldığı arpalıklar tadından yenmiyor...

...
Araştırmada, Türkiye'de faaliyet gösteren üst kurulların sayısını gösterir doğru dürüst bir bilgi kaynağına 'devlet sırrı' olduğu için ulaşılamadığı öne sürülürken, ulaşılanların da Karayolları Güvenliği Yüksek Kurulu gibi, insanı şaşırttığı belirtildi. ÜST KURUL ÜSTÜNE ÜST KURUL Türkiye'de faaliyet gösteren 43 üst kurulun isimleri şöyle: T.C. Merkez Bankası, Yüksek Öğretim Kurulu, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Telekominikasyon Üst Kurulu, Elektrik Üst Kurulu, Tütün Piyasası Üst Kurulu, Şeker Piyasası Üst Kurulu, Rekabet Kurulu, Sermaye Piyasası Kurulu, Enerji Payasası Üst Kurulu, Hakim ve Savcılar Yüksek Kurulu, Doğalgaz ve Petrol Üst Kurulu, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu, Doğal Afet Sigortalar Kurulu, Kamu İhale Kurulu, Borç İdaresi Kurulu, İnternet Üst Kurulu, Din İşleri Yüksek Kurulu, Anıtlar Yüksek Kurulu, Transit Petrol Boru Hatları Kurulu, Çoçuk Hakları İzleme ve Değerlendirme Üst Kurulu, Başbakanlık İnsan Hakları Koordinatör Üst Kurulu, Temiz Enerji Vakfı Üst Kurulu, Özel Eğitim Rehberlik ve Danışma Hizmetleri Üst Kurulu, Kültür Bakanlığı Denetleme Üst Kurulu, Türkiye Çölleşme ile Mücadele Üst Kurulu, Tıbbi Kötü Uygulama İzleme ve Uzlaştırma Üst Kurulu, Karayolları Güvenliği Yüksek Kurulu, Talih Oyunları Yüksek Kurulu, Dil Tarih Yüksek Kurulu, Bilim ve Teknoloji Yüksek Kurulu, Atatürk Yüksek Kurulu, Muzır Yayınlar Kurulu, Deprem Üst Kurulu, Devlet Denetleme Kurulu, Hesap Uzmanları Kurulu, Yüksek Seçim Kurulu, Yüksek Planlama Kurulu, Talim ve Terbiye Kurulu, Haberleşme Yüksek Kurulu, Basın İlan Kurumu ve Para Politikası Kurulu. yenişafak vs..vs...-Haber Com dan-
********************

Nasu, aniden kalktı  ve -benim biraz işim çıktı- diyerek çekti gitti....

Gidiş o gidiş...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..