Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Bizi sevmeyen insanlara karşı tavrımız nasıl olmalı?

Bizi sevmeyen insanlara karşı tavrımız nasıl olmalı?
 

Bize kapıyı kapatıyorlar… Hayır ama bugünün dünyasında kapatamazlar… Ya da biz kapatıyoruz, arada gizli bir duvar oluşuyor…

Bizi sevmeyen bu insanlar aynı zamanda beğendiğimiz, takdir ettiğimiz, görmek konuşmak istediğimiz, hoşumuza giden insanlar olabiliyorlar… Biz de onların tabi…

Ama bize kapıyı kapatmışlar, arada duvar var…

Valla ben çok muzip bir tabiata sahibim, beni sevmeyenlerle iletişim kurmadan beraber olmaya devam ediyorum. Niye kendimi onlardan mahrum edeyim ki!

İlgilenmiyor gibi görünerek yakınlarında bir yerde esprilerine kulak kabartıyorum; çünkü onlar beni sevmiyor ama ben onları seviyorum ve daha da önemlisi onların beni sevmemesi benim de onları sevmememi gerektirmiyor.

Ama yüzsüz duruma düşmemek için ilgilenmiyormuş gibi kuul takılıyorum.

Öyle gurur yapıp beni sevmeyen herkese güle güle dersem etrafımda insan kalmaz; insanların beni sevme nedenleri o kadar az ki!

Bizi sevmeyen insanların bizi sevmediklerini de anlayamıyoruz bazen; kızdıklarını belli etmeden uzak duruyorlar çünkü. Çok şüphelenirsem tokat mesafesine kadar yaklaşıp durumu test ediyorum.

Beni sevmeyenlerin beni sevmesi için çalışmıyorum; aslında istiyorum da onlara ayıp olur, hani bir yola girmişler…

Bizi sevmeyen insanlardan yardım isteyebiliriz; çünkü ikisi ayrı ve yardım edebilirler de…

Beni sevmeyen insanların neden beni sevmediğini de bilmiyorum. Ama düşünüyorum da bu işin bir nedeni olmaz gibi geliyor bana, belki tipim bozuk!

Sevenlere bakıyoruz, sevmeyenlere takıyoruz; hasta ediyorlar adamı!

İşin kötüsü nedensiz sevmeme diye bir şey var ve bunun çaresi yok…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..