Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Bizim ellerin dost gönülleri

Bizim ellerin dost gönülleri
 

Dost için düştüm yollara

Dost görünce uçtum illere

Dost ilinde selam olsun kullara

Selamı da çok yakışır gönüllere

*

Bizim iller bizim iller

Dost gönlünde açar güller

Dillerinde ballar döker

Bizim ellerin dost gönüllerinin muhabbetinde

*

Dostlar gönlümüzde çağlar

Dost olmayan elimizi bağlar

Dost elinde çalınır sazlar

Bizim ellerin dost gönüllerin ellerinde

*

Dost olmayınca ağlarım

Gönül bağımda karanlıkta kalırım

Dost olunca âlem de çağlarım

Bizim ellerin dost gönüllerince sevildiğimde

*

Dost yanında gönüllerimiz şenlenir

Dillerimiz hayatımız ballanır

Sözlerimiz özünden olur canlanır

Bizim ellerin dost gönüllerini görünce

*

Ben o dost gönlünü gönüllerinize katarım

Gece gündüz rahat rahat yatarım

Ben bu şiiri de sizlere yazarım

Bizim ellerin dost gönüllerine girince

*

Kul Mehmet dost ile bil haddini

Dostun yanında batmaz gönlüne nefretin dikeni

Dost gönül yanında çok bulunur seveni

Bizim ellerin dost gönüllerini sevgi ile sevince

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..