Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '21

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

BLOCK MEKAN

                                                      BLOCK  MEKAN 

 

Biz insanoğlu hayatı boyunca hep bir yerlerden veya insanlardan bir şeyler bekler olduk. Evet evet bir farklılık bekledik ya da bu farklılığın içinde bir konfor elde etmek istedik. Turistik ve yoğun iş temposuna sahip bir şehirde yaşıyoruz, dünya olarak son 1 senedir pandemi ile yaşam mücadelesi veriyoruz.

 

Bende köşeme çekildim hazır yasaklar ve kısıtlamalar kalkmışken, bana hem bu farklılığı, aynı zaman da bu farklılığın içindeki konforu hangi mekan verebilir dedim? Bazen bir sahil kenarında oturmak bile yetiyor insana ama ben bir sergi aşığı olarak mekanın böylesine sıcak ve sanat dolu oluşuna hayran kaldım.

 

Pandemiden önce canlı müzik de eşlik ediyormuş tabi ama pandemi sürecinde böylesine dikkatli ve güzel bir mekan bulmak zor. Yemekleri ve tasarımıyla büyüleyici ve motivasyon kaynağı olan bir yer, yazarken burnuma patates ve sosis kokuları geldi, şahaneydi mutlaka denemelisiniz.

 

Evet sayfalarca hakkında yazılar yazmak istediğim yerin adı “Blok Mekan”. Avrupa Yakasının göz bebeği olan bu mekanın konumu şişli silahşör caddesinde bulunuyor. Anadolu yakasındaki evimden çıkıp diğer yakaya geçtim ama bana bu şehirde 2. Bir evim olduğunu içeri girer girmez hatırlattı. İsterseniz arkadaşlarınızla ziyaret edin, dilerseniz tek başınıza uğrayın ama mutlaka görmeniz gereken nadir mekanlardan.

 

Eminim  bu farklılığı ve  farklılığın içindeki konforu yakalayacaksınız. Ruhunu, sanatını ve emeğini iyiki yansıtmışsın Tolga Akış , umarım ilerleyen zamanlar da 3. Bir evim daha olur , böylesine güzel bir mekandan Anadolu Yakasına da istiyoruz :) Zeynep Bastık ve Tolga Akış’a içinde sevgi olan en güzel ortamı bizlere yarattıkları için teşekkür borçluyuz :)  ??

 
Toplam blog
: 13
: 74
Kayıt tarihi
: 16.04.21
 
 

Televizyon Haberciliği Ve Programcılığı ..