Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Blog açılımı yapsaydık Başbakan’a kim ne derdi?

Blog açılımı yapsaydık Başbakan’a kim ne derdi?
 

“Nereden çıktı bu blog açılımı” diyebilirsiniz. Son günlerin modası zaten. Bugün sevgili Ali Açıkgöz’ün yazısını okuduktan sonra kısa bir yorum yapmıştım, oradan aklıma geldi. Hazır aklıma gelmişken de yazıvereyim dedim. Pazar eğlencesi işte :) Kendi ismine atfen yazılandan memnun olmayan varsa derhal haber verebilir, anında silebilirim. Maksat gönüller hoş olsun. Sevgi ve muhabbetle, güzel ve eğlenceli bir Pazar dilerim.

***

Ne kadar karizmatiksin, melekler yüreğinden öpsün anacım. Çingene Sabiş

Hayat kadınsız çekilmiyor be başkanım, en son Mümine’de kalmıştım. Ahmet Balcı

Basbakanim, newyorker kulunuzu da acilim dalgasinda unutmayiniz, tez vakitte buraya da beklerim hunkarim. Newyorker

Blog dünyasında çok yazanlarla az azanlar arasında istatistiksel anlamda fark yokken çok yazanların harcadığı emeklerin az yazanlar tarafından görmezden gelindiğini biliyor muydunuz? Muzaffer Cellek

Bir elimde cımbız bir elimde ayna, umurumdaki bu açılım. Hergün başka bir saçılım, her gün başka bir açılım, sefa olsun oh ohh. Shalimar

Sayın Başbakanım. Bakanlar, milletvekilleri, milletvekillerinin yakınları, onların da yakınları, bürokratlar ve bir çokları devlet imkanlarıyla defalarca hacca gidiyorlar; biz ise bir türlü gidemiyoruz. Adalet istiyoruz… “Size Hicaz’ın yolları bize kurşunlar” olmasın. Ali Açıköz

Sayın Başbakanım. Aklıma acayip bir fikir geliyor, hiç üşenmiyorum, kalkıyorum emek emek yazıyorum, bloga koyuyorum. Bir Allah’ın kulu okumuyor. Okuyor da, az okunuyor. Başka bir vatandaş uyduruktan teyyare bir şey yazıyor deveyi hamuduyla götürüyor. Ne olacak bizim tıkların hali. Şuna bir el atın allasen. Arif Öğütçü

Sayın sevgili Başbakanım. İlkokul arkadaşım Zehra’yı günlerdir aramama rağmen bulamıyorum. Facebook’tan aradım, Twitter’den taradım yok Allah yok. Napcez şimdik :) Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

Aşerdim Başbakan. Duymadın. Arabayı çizdirdik. Görmedin. Yaylaya çıktım geldim. Bakmadın. Dokunduraklı şeyler şeyettim. Hissetmedin. Zaten 100 yıl uzun bir süre. Ben köyüme geri gidiyorum. Daha da gelmem. Emine Supçin

Sayın Başbakanım. Günlük olarak İnternet üzerinden gazetelere yorum yazıyorum ve büyük zevk alıyorum. Benden bu kadar. Mesut Karip.

Sol ve sağın kendi raylarından çıkarak titreşe titreşe karşı kaldırıma geçmeye çalıştığı bu devirde artık hangi sansasyonel paradigmadan hareketle toplumun damarına zerkedecek; titreyip kendine getirecek bir konu bulabilirim bilmiyorum. Söyleyeyim dedim. Ruksan İldan

Bu konuda söyleyecek çok şeylerim vardır lakin sansüre uğramaktan ve uğratılmaktan korkarım. O nedenle söylesem ne yazar söylemesem ne yazar diyerek sevgilerimi sunuyorum. Saygılarımı da.. Ümit Culduz.

Valla karpuzun kilosu olmuş üç otuz. Daha ben ne diyeyim bilmiyorum ki. Mesut Selek.

Ben sizinle Fener sendromu üzerine uzun uzadıya tartışmak, söyleşmek, eyleşmek istiyorum. Ama o kadar vaktiniz yok biiyorum. Kısa keselim Kasımpaşa havası olsun o zaman. Ne olcek bu Fenerin hali? Ömer Özdamar

Şu Cimbomlu Murat Hacıoğlu iyi hoş çocuk amma pek ziyadesiyle futbol yazıyor. Feneri yazsa bir nebze diyeceğim ama olmuyor ki sayın Başbakanım. Buna bir el atmanız icap eder zannımca. Sema Tapan

Tarihte bu türden toplantılar çok yapılmıştır elbet. Hangisinden ne kadar istifade edildiği meçhul olsa da demokratik girişim penceresinden hoş anılar bıraktığını rahatlıkla ifade edebiliriz sanırım. Bu çerçeveden baktığımızda bu girişiminiz tarihe geçecek önemli bir ayrıntı olacaktır. Saygılarımla. Vakayinüvis

Sevmek ihtiyaç mı sizce. Yoksa durup dururken de sevilir mi. O zaman neden “sevsinler seni” denmiştir. Bilemedim ki. Moyemayko.

Sayın Başbakanım. Ben her gün bayram ilan edilsin istiyorum. İlla ki her birine ayrı isim verilmesi şart değildir. Ama bir tanesine benim isim verilirse süper olur. İyi bayramlar.Esma Kahraman

Mamut bulundu sayın Başbakan. Endişe etmeniz gerek kalmadı. Sıra diğer fosillere geldi. Mamut

O kadar uyardım hala de/da’ları ayrı yazmayan var sayın Başbakan. Türk Dil Kurumuna emir verin ya bu de/da’ları kaldırsınlar ya da ayırmayanları. Turgut Çelik.

Ben size Galatasaray üzerinde oynana oyunlardan; saman altından su yürütenlerden; gizli saklı dolap çevirip ligin tadını kaçıranlardan bahsedeceğim. Ama Fenerbahçeyi savunmayacağınıza söz verin önce. Yoksa söylemem. Şevket Çorbacıoğlu

Artık eşcinsel açılımı yapmanızın da vakti gelmiştir, geçmektedir. Bakanınızın ağzından kaçırdığı baklayı da bahane ederek bu işi çözümleyebilirsiniz bence. Benden size sonuna kadar destek. Buğra Tokmakoğlu

Artık köstebek yetiştirmeye başladım. Haberiniz olsun da, lazım olursa bir telefon yeter. Erol Işık.

Blogda okuşmak nedir dedim, bir dünya laf yedim. Ne kadar da yanlış anlar olmuşuz sayın Başbakan. Halbuki üslup sorunumuz var. Tınlayan yok.Kadri Kanpak

Kaç aydır Mehdi gelecek diyorum, hiç oralı olmuyorsunuz. Oysa size de gelecek. Bize de gelecek. Biz siz diye bir şey yok ki. Hepimize gelecek. Lütfen daha duyarlı olun. Hazırlıklı olalım. Ahmet Secer

Spor yazarları ne kazanıyor sayın Başbakan? Siz ne kazanıyorsunuz? Fatih Terim ne kazandı? Ben ne kazandım?Ali Gülcü

Korkuyorum ben. Her şeyin de açılımı olmasın. Irmak Denizsu

Murat HACIOĞLU

W E B B E N

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..