Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Mola bitti ...

Mola bitti ...
 

Evet, yazımın başlığında dediğim gibi mola nihayet bitti...

Sıkıntılarımı hafifletip dönmeyi düşünüyordum ama anladım ki kolay kolay sonlanmayacak. Bu nedenle hiç olmazsa yazarak biraz uzaklaşabilirim diye aranıza dönmeye karar verdim.

Hayatın ne zaman sonlanacağına dair hiç bir ip ucunun olmaması da bu kararımda etkili olduğunu yadsıyamam doğrusu.

Aramızdan aniden ayrılan dostlarımıza çok üzüldüm. Hepsi ayrı birer değerdi. Kimini tanıdım, kimini ise yazılarından tanımaya fırsatlarımız oldu. Hayatın kısa ve anlamlı olduğunu, her dakikanın hatta saniyenin ne kadar da değerli olduğunu bir kere daha anladım. Günlük veya devamlı süre gelen sıkıntıların, yaşamın içinde var olan belki de olması gereken ve hatta bize yaşadığımızı anlatan şeyler olduğunu ve bir gün gelecek mazide kalacağını biliyorum.

Rabbim izin verirse onlar bitecek ben yaşamay devam edeceğim. Sözün kısası " hiçbir şey yaşamaktan, sağlıktan daha önemli değil! "...

Sevgili Mustafa Mumcu'ya

Sevgili Narçiçeğine

Ve sevgili Kemal Öncü'ye Allahtan rahmet diliyorum. Mekanları cennet olsun.

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..