Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Blog dostlarıma teşekkürler ....

Blog dostlarıma teşekkürler ....
 

Sevgili dostlarım ;
Geçen haftayı gel gitlerle yaşadığımı her satırımda sizlere belirtmiştim..
Ve güzel bir şey oldu ; bütün hafta boyunca yazdığım tüm yazılara gelen yorumlar beni kah teselli etti, kah gülümsetti..
Her şeyden önce yorumlarını ilgi ve şefkatlerini belirten tüm dostlarıma teşekkür etmek istiyorum...
İşte ....

Hayatlarımız ortada bir çoğumuz yaşadığı acı, mutluluk ya da karmaşalarını burdan paylaşmaya çalışıyor dizeler ve ya satırlar halinde .. belki burada oluşumuzun nedeni salt yazma güdümüzü tatmin etmek ya da sadece paylaşmak..
Hiç birimiz kimin hangi şartlar altında nasıl bir hayat yaşadığını bilmiyor bu sanal ortamda.... sadece ben olarak varız tüm kılıflardan , maskelerden soyulmuş ciğerlerimizin dibinden kopup gelerek yazdığımız yazılarımızla ..
Bu yazıların okunması tabi ki önemli ama daha da önemlisi karmaşa ve duygularınızı paylaştığınız daha öznel yazılarımıza gelen yorumlar...İnsana ihtiyaç fuyduğunuz hani o kaos günlerinde gelen...
Bende bu günleri geçirmeye çalışan bir birey olarak gerçekten mutlu oldum bu sayfalarda yer aldığıma ...
Gördüğüm değer ve ilgi beni cidden sarıp sarmaladı ...
ve tekrar teşekkür ediyorum sizlere ..
satılarımı bir alıntı ile noktalamak istiyorum ;
" İnsan insanın kurdudur ama insanı insan yapan gene insandır"

sağolun iyiki varsınız ve iyiki burdayım

sevgilerimle

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..