Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Üzerinde konuşmaya gerek bile duyulmayacak bir adama dair...

Üzerinde konuşmaya gerek bile duyulmayacak bir adama dair...
 

Ben yine sana vurgun !
Ben yine sana vurgun ahhhhh....

Sevgili dostlarım yok yanılmayın sakın yine şarkı sözleri ile geçiştireceğim bir blog karalamıyorum sizlere ;
Ama yine serviste iş çıkışı karaladığım kendi sözlerimi yazmak istiyorum ...
Bilmiyorum ne derece yalın ya da sanatsal oldu ?? açıkçası umurumda da değil... sadece sadece içimden kopup gelenler bunlar .. sadece benin şimdiki zamanı ...

Nereye kadar ?
Nereye kadar sürecek bu çıldırtan özlem !
Hasretin başladığı hangi noktada son bulacak ?
Vuslat hangi uzvumda damgasını vuracak ??

Söylenmemiş sitemler var içimde hala...
Ve söylenmemiş öfkeler ...
Ve saklanmış bakışlar gözlerimde ...
Ve dahası dillenmemiş sevdalar ...

Oysa nicedir sen varsın hep yeni başlangıçlarda ...
Başlangıçlar hep sana ulaşmak için....
Yanlış bedenler yanlış kapler olduğunu bilerek yaşanan tüm başlangıçlar,
Tüm sevdalar sana dair oysa...

Şimdi umutsuzluğumu karşıma alıp ,
Beraberce sesleniyoruz sana !!
ey !!! sen !!!
sen ateşini içimde sakladığım ...
Sen gözlerine nefretle bakmaya bile kıyamadığım...
Sen her hücremde istediğim...sonsuzluklar boyunca...

ve sen !
Değersizliğinin ötesinde nefret ettiğim ....
Nedir bu sessiz yabancı duruşlar ???
Nedir duru bir göl misali gözlerinde asılı kalmış bana dair kin ??

sen !
Nicedir gözlerime bakmayan ,
Yüzüme gülmeyen sen !!!
Oysaki gülmek ne çok yakışırdı sana...
Gözlerinin ta içinden ışıltısı vururdu gamzelerine ...

ah sen !!
Ne zaman bu kalbi terk edip gideceksin ??
Saltanatın daha kaç hanedan sürecek ???

Sensizliği hissettiğim her an kimsesizliğime eşit !!
Ve sen, tüm sevgilerden öte ... vurgun misali tıkayan damarlarımı ...
sen !! sen ne zaman çekip gideceksin ???
Ne zaman ???

çek git !!!
çek git !!!
çek git hücrelerimden ...
Bir felçli misali kala kaldığım yaşamın ortasında .. artık koşmak istiyorum beni bekleyen sonlara....

Sen!
her uzvumu sarıp sarmalayan illet !!!
Çek git !!!
çek git ki .... nefes alabileyim sancıması azalsın da her hücremin ...

sancıması geçsin tüm bedenim , kalbim ve ruhumun ...

çek git.....

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..