Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Blog raporcum 'Rapor Rasim'den iyi haberler var!..

Blog raporcum 'Rapor Rasim'den iyi haberler var!..
 

MB'de, değişik konularda  yazıyorum...

Bir kategoriye saplanmadan, ona buna sataşarak 'pirim' yapmadan, ortamı kokutmadan, sürekli dost kazanarak yazıyorum.

Bu arada, okunma oranlarım ne durumdadır?.. Merak ettim... Emektar blog raporcum, Rapor Rasim'e sorayım dedim... Bir kutu finduklu lokum alıp makamına uğradım.

-Ne var, ne yok ?..

-İyidir abicim, çoktandır uğramıyorsun...

-Malum, işler yoğun... Sendedir haberler... Anlat bakalım...

- Hocam, siz kahvenizi içerken ben de raporumu vereyim... Bakınız!

................

 

Sayfalarınız toplam 2.264.521 kez görüntülenmiştir.

Okunma oranlarınız:


Cinsiyete Göre,
Erkek: 1420
 
Kadın: 1003
 
 
Mesleğe Göre
Öğrenci: 232
 
Eğitim: 167
 

Öğretmen: 133
 
Mühendislik: 126
 
Diğer:121
 
 
Eğitime Göre
Üniversite: 1222
 
Lise: 412
 
Yüksekokul: 301

.........

-Teşekkür ederim Rapor Rasim bunları biraz şişirmen mümkün mü?.. Malum istatistikçisin..

-Olur mu abicim; biz namuslu insanlarız; burada ne varsa aynen o yansır!..

- Şaka tabi... Öğrencilerin ve üniversite mezunlarının, beni  çok okuması hoşuma gitti.

- 2.265.000 kişi, sizi okumuş hocam... Ne güzel bir duygudur bu... Kim bilir :))

- Ben bilirim o duyguyunun tadını tabi  Ellerine sağlık Rapor Rasim... Eyvallah... Kendine iyi bak...

-Çüüüyüüüüüüzz!..

-Nee ????....!!!!. Çüyüüüüüüüüz mü ?..Neyse bugün sinirlenmeyeceğim..:))


 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..