Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarı kimlikleri geliyor

Blog yazarı kimlikleri geliyor
 

Yok, yok, “Sarı Basın Kartı” gibi değil. Daha değişik bir şey, hani ehliyetlerdeki gibi. Hanım blog yazarlarının ki pembe renkte, erkeklerin ki ise mavi. Bana kalsa tek renk de olabilir. Örneğin sarı ( ayrımcılık olmasın diye).

Siz bakmayın “Blog yazarı kimlikleri geliyor” dediğime. Hani yani gelse iyi olur diye düşünüyorum. Aslında bu tür işlerle Aydın Tiryaki Bey ilgileniyor ama çam sakızı çoban armağanı çorbada benim de tuzum olsun diye bu parlak “proceyi” ortaya atıyorum.

Düşünün lütfen, seçilmiş bir blog yazarısınız. Günlük yaşamda can sıkıcı olaylarla karşılaşıyor ve ister istemez “Gel de yazma birader” havalarına giriyorsunuz. Manav, kasap, bakkal, değnekçi, garson, zabıta, tezgâhtar, taksi şoförü ve daha nice meslek erbabıyla didişmeleriniz oluyor. Haliyle sinirlenip karşı tarafa babalanıyorsunuz. Seçilmiş bir blog yazarı olduğunuz aklınıza geliyor veeeee:

“Sen benim kim olduğumu biliyor musun?” diye karşı tarafı sindiren bir çıkış yapıyorsunuz.

İyi, tamam, anladık! Blog yazarısınız ama nereden belli?

Cüzdanınızdan fiyakalı bir şekilde çıkarıp, karşı tarafın burnuna dayayacağınız bir “Blog yazarı kimliğiniz” var mı?

Yok tabii. İşte ben de iki saattir bunu anlatmaya çalışıyorum. Seçilmiş blog yazarıyız ama daha bir kimliğimiz bile yok! Her önümüze gelene “ Sayfama girersen kim olduğumu anlarsın” diyemeyiz ki! “Başlarım senin sayfandan” diye bir yanıt alırsanız ne diyeceksiniz?

Örneğin bu satırların fakir yazarını ele alalım. Kendisi Milliyet Bloğu teee Alamanyalarda temsil ediyor. Bir rivayete göre “Milliyet Avrupa editörü” olarak biliniyor(tevatür tabii). Ama dedim ya işte bir kimliği bile yok. Bana kalırsa blog yazarı kimliğinde şu bilgiler muhakkak bulunmalı:

Adı, soyadı: Mehmet Ümit Culduz.

D.Tarihi ve yeri: İzmir/ 21 Mayıs 1966 (Aslında 1956 ama ben biraz genç göründüğümden yaşımı azıcık şaaptım).

Mesleği: İnşaat yüksek şeyi

Cinsiyeti: Erkek, erkeeeeeek!

Medeni durumu: Burnundan öpecek bir kedisi bilem yok.

Bulunduğu Şehir: Alamanya/ Berlin (MB temsilcisi)

Üye olma tarihi: 10 Şubat 2007 ( O mübarek gün)

Üye No: 749071

Kategori: Blog (Pardon Mizah)

Rumuz: Elisapanlısümüklühaylaz!

Güvenilirlik Durumu: Güvenilmez (sakın borç para falan vermeyin)!

Klavyesi: Çok sert! Acayip sert!

Nasıl?

Muhteşem değil mi? E tabii bu kimliğe güzel bir resim de yakışır yani. Bu “proce” biraz masraflı olur ama üyeler ceremesi neyse karşılar sanıyorum.

İnanın, bu parlak “proceyi” ortaya atarak Milliyet Blog idaresine yeni bir angarya çıkarmak niyetinde değilim. Sadece fikir jimnastiği işte. Yoksa idareden “ Güvenilir yazar olmak ister misiniz?” diye bir mesaj alamadığımdan değil.

Bende daha çok parlak fikir ve proceler var ama idareli kullanıyorum.

Lütfen bu proceyi yorumlarınızla destekleyip hayata geçirilmesini sağlayın. Seçilmiş bir blog yazarı olabilirsiniz ama bir kimliğiniz yoksa ne işe yarar?

Söyleyin, ne işe yarar?

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..