Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Blog yazılarında,''Mavilim,mavişelim'' olayı !..

Blog yazılarında,''Mavilim,mavişelim'' olayı !..
 



Blog yazılarımızda, son aylarda, bazı sözcüklerin maviye boyandığına tanık oluyorum.

Sizlerin yazılarınızda da bu -mavilikler -oluyor mudur,acep ?..

Mamut Abime de yazdım bu ulusal sorun yaratacak olan durumu...

Celal Abi,''Aganta Burina '' yazmış, yazı maviye boyanmış !..

''Bulgur '' demiş...Mavi çıkmış !...Haydaaa !..Bu ne biçim fidaydaaa !..

Ahmet Balcı'nın yazılarında neden yok ?..

Balcı'nın şiirler döşediği, ''millî yengelerimizin '' gözleri kara ''da ondan mıdır ?..

Mavi gözlü yazarlarımızın yazılarında da bu ''ulusal sorun '' sürüyor...

Gülgün Hanım'ın blogunda da ''Kürt-Arnavut-Çerkez -kelimelerinin hepsi mavi...İşte mozaik...

Ama ben yazınca neden hepsi Kara?..Yazarın gözlerinin rengi mi yansıyor acep ?..

İnanın şu anda yazıyorum...Tüm kelimeler ,gözüm gibi ''Kara ''...

Yazım yayınlanınca sanırım, bazı sözcükler mavileşecektir.

Bu olayın ''Ram '' veya '' Teknik donanım'' sorunu olmadığını öğrendim...

Ortada ''Mavi hastalık '' durumu da yok !..Çünkü bilgisayarın kalbi yok !..Sadece beyni var !..

''Mavi açılım '' desek olmaz...Diğer renkler kızar;ayrıcalık neden olsun ki ?..

Tabi,bu eylemi daha mantıklı açıklayanlar çıkacaktır.

Bunca ''açılım sorunu '' varken,

Sayın Bahçeli ve Baykal'a da soracağım bu önemli vak'ayı !..

Ahmet Türk'e de ...

Haydi !..Şimdi, yanımdaki arkadaşlarımla bahse giriyorum...Hangi kelime mavi olacak ?..

Ben,''Bulgur '' ve '' Aganta '' üzerine çifte bahis oynuyorum...Pamuk eller cebe !..

Nilgün Hanım'ın yazılarında da '' mavilim ''olayı mevcut ...

Arif Öğütçü'de de mavileşme var..

Ali Gülcü'de daha çok !..

Dilek Ç...Artık yazmıyor...''Mavi'' sıkıntısı yok...

Şekerpınarı da mavileşmiş...

Hatta en '' ünlü '' MB yazarlarımızda bilem var !..

Taktım bu ''Mavilim '' olayına...

Haaa...Aklıma geliverdi...''İzmir Mavilim'in ''yazılarına bir bakayım şimdi...Orada ''Mavileşme '' daha çok olabülüü...

Benim verdiğim linkler neden ''Kara'' da sözcükler ''Mavi '' ?..

Nasreddin Hoca,editör mü oldu acep ?..

Buraya kadar tüm sözcükler :''Zenci ''...Yayında, iddiaya girerim ki en az üç mavi çıkabülüüü...

Haydi !..Aganta, burina,burinata !..

Bir kez ''İstanbul '' yazayım...Bakalım ''Mavileşecek '' mi ?..

Bu ayrıcalık niye ?..Diğer sözcüklerin başı kel mi ?..

Şimdi kızıp da dağa mı çıksınlar gardeşim ?..

Aslında severim,mavi'yi...

Ebru yaparken de elim önce ''Mavi '' renge gider.

Ulusal bir sorun olmadan; değişik renklere de '' açılım '' uygulanmalıdır.

Sadece bazılarına değil !..

Biri yer ;diğeri bakar;renk kıyameti de burada kopar.

& & & & & &

''Elbette kara yazılardan kaçmak üzere ve bir mavi yazı olan aşka kavuşmak üzere. Aşkın mavi yazısına bakıp da derin bir nefes alacağınızı sanıyorsanız yanılırsınız, aşkın yarısı açıksa, yarısı da kapalıdır.(Haydar Ergülen )

Bakalım aşağıdaki link ne renge boyanacak ?..

http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=62122

Sabah ola;hayrola; bu ne biçim karyola !..(Gıcırdıyor da )



 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..