Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '12

 
Kategori
Blog
 

Blog yazmanın maddi bir getirisi var mıdır?

Blog yazmanın maddi bir getirisi var mıdır?
 

blog


Blog yazarak para kazanmak özellikl bazı forumlarda çok tartışılan bir konudur. Ben kendi kişisel blogumdan az biraz kazanıyorum. Ancak daha yüksek kazanan insanlarla tanıştım. Özellikle bazı seminerle sıkça söz konusu oldu blog yazmak. Amerika ve Avrupa'da yaygınlaşmış bir yapısı var blogların. Ülkemizde de takipçisi hayli fazla bloglar var ve son bir kaç sene içerisinde blog okuyuculuğu da arttı.

Forumlarda bu konu üzerine bir arkadaşın blogdan nasıl para kazanacağını anlatan bir e-kitaptan bahsettiğine denk geldim. Anlatıldığı üzerine blog üzerinden nasıl para kazanacağını detaylı bir şekilde anlatıyormuş. Forumda konuyu açan arkadaş bu ürünü aldığı için gayet memnun kaldığını yazmış. Bende çok fazla para olmadığı için satın aldım. Burada da blog yazan binlerce kişi olduğunu düşününce fikir almak istedim. Gerçi aldıktan sonra fikir pek işe yaramaz da fikir almayı severim. Acaba bu ürünü daha önce alan ya da bu konuda fikir sahibi olan birileri var mı ? Bu arada blog üzerinden para kazandırmayı anlatan e-kitabın adı blog milyoneri. Fikirlerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

 
Toplam blog
: 77
: 1884
Kayıt tarihi
: 23.01.12
 
 

Kendimi anlatmayı pek sevmem. Çünkü insanın kendinden bahsetmesi siyasetçi olmak ya da siyaset ko..