Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Blog yorumlarına verilen cevaplar!

Blog yorumlarına verilen cevaplar!
 

Geçen çok güzel bir konuya değinmiş olan "Gül'ün içinden" isimli blog yazarı arkadaşım bana bir şey öğretti. Öncelikle bu blog yazarı arkadaşımın beni yanlış anlamamasını temenni ediyorum ve affına sığınarak ben de, bana ilham olmasından dolayı bu konuyla ilgili bir sıkıntımı dile getirmek istiyorum.

Demişti ki bu arkadaşım: "Neden binlerce kişi tarafından okunsa bile yazılan blog yazılarına kimse yorum yazmıyor? " Gerçekten de öyle, ona katıldığımı bir kez daha dile getirmek isterken bir de benim yakındığım konuda bir şeyler karalamak istedim.

Öncelikle onun gibi bu konudan şikayetçi olduğumu bildirmek isterim. Bence buradaki yazılarımıza aldığımız yorumlar, eleştiriler, övgüler vs. bizi daha da özenle ve dikkatle yazı yazmaya teşvik ediyor.

Ben kendi adıma olumsuz denilebilecek bir eleştiri aldığım zaman nerde nasıl bir hata yaptıysam yazımda bir daha tekrarlamamaya çalışıyorum, güzel bir yorum ise aldığım değerli yorum beni daha da şevklendiriyor yazı yazarken.

Ben bu kadar önemseyip değer verdiğim için elimden geldiğince okuduğum yazılara da acizane yorumlarda bulunuyorum.

Benim asıl sıkıntım burada başlıyor işte!!!

Sağ olsunlar yorum yaptığım diğer değerli blog yazarı arkadaşların kayda değer bulup yorumlarımı yazıları altında yayınlıyorlar ve cevapta yazıyorlar.

AMAAA.

Verilen cevaplar inanın çok kısa ve bazıları birazcık baştan savma gibi sanki ya da bana öyle geliyor. Evet ben yorum yazmayı ve yorum almayı çok seviyorum yalnız, yaptığımız yorumlara aldığımız cevaplarında teşekkür etmekten ötede olması gerektiğini düşünüyorum. Ben kimse teşekkür etsin veya etmesin diye değil, fikirlerimizi bu yolla daha güzel paylaştığımızı düşündüğüm için elimden geldiğince yorum yapıyorum ve yaparım da.

İşte benimde sıkıntım burada biraz. Yine de yorumuma cevap verip kayda değer bulan arkadaşlarımada çok teşekkür ederim tabiki. Yanlış anlaşılmamayı temenni ederim. Benimkisi acizane bir beyan, sadece herkesin fikrine ve yorumuna saygım da sonsuzdur her zaman.

Neyse bilgiyi bolca paylaşıp sıkça birbirimize değerli yorumlar ifade etiğimiz mutlu günlerde kalın.

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..