Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Blogda bir yıldız doğuyor

Blogda bir yıldız doğuyor
 

Evet blogda bir yıldız doğuyor, gözlerimizin önünden...

Bizler bu arkadaşımızı yavaş yavaş edebiyat dünyasına uğurlayacağız gibime geliyor.

Kim mi bu arkadaşımız? Öyle içeri tıklamadan öğrenmek yok. Yani arkadaşımızın hakkını verirken biz de biraz sebeplenelim okunma oranımız artsın değil mi

Bahsini ettiğim arkadaşımız romantik yazılar yazıyor. Ümit Culduz bir ara o arkadaşımızla bana şakayla karışık bir şeyler söyledi bir yorumunda ama o da tipik bir Ümit bey şakasıydı.

Neyse fazla merakta bırakmayayım. Fulya'dan bahsediyorum. Benim sevgili arkadaşım Fulya'dan. Üstüne basa basa söylüyorum Fulya burada diğer blog arkadaşlarım gibi bir arkadaşım benim için. Benim bazı maceralarımda başrolde ama dedikoduya gerek yok. Kendisini tanımıyorum. Kendisini görmüş falan da değilim. Blog dostluğu anlayacağınız. Bunu böyle yazıyorum ki Fulya'ya haksızlık olmasın. Bu benim tamamen objektif bir övgümdür.

İsterseniz açın okuyun Fulya'nın son bloğunu. Okuyun siz karar verin. Gerçekten inanılmaz güzel. "Ve öylece oturuyorsam gecenin ortasında".

Kurgusu, anlatımı şiir gibi. Şarkı gibi...

Ben bu blogdan bir çok insanın edebiyat dünyasına akacağına inanıyorum. Fulya bunlardan biri. Bütün yazıları duygu dünyasından. Edebi...

Kendisini kutluyorum. Editörlerimize de sesleniyorum. Ne dersiniz? Fulya bu yazılarıyla övgüyü, ödülü haketmiyor mu?

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..