Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '09

 
Kategori
Öykü
 

Blogda cinayet...(Yedinci bölüm)

Blogda cinayet...(Yedinci bölüm)
 

www.haberyenice.net/resim/cinayet.jpg


Birinci bölüm için "tıklayın"

Bir önceki bölüm için "tıklayın"

- Mehmet Ali biraz önce beni aradı komiserim. İzmir'den dönmüş.

- Dikkatini çeken bir olay olmuş mu?

- Hayır zaten toplantıya çok katılım olmamış. Bir çok kişi daha önceden tanıştığından bazıları da fotoğrafladan birbirlerini tanıyorlarmış.

- Bizim psikopat katil İzmir'e gitmeye üşenmiş olmalı. O kadar tedbir almıştık.

- Olsun her noktayı değerlendirmemiz gerek.

- Nurcudumrul nickli biri vardı. Ondan haber çıkmadı galiba?

- Geçen gün internet cafenin sahibine sordum. Devamlı takip ediyoruz, ama öyle birine henüz rastlamadık dedi.

- Bugün blog sitesinin editörüyle de konuştum. Murat adlı bir arkadaş. Bana çok yardımcı oldu. Birkaç isim daha verdi, Onları da araştırsak iyi olacak

- İp adreslerini de aldın mı?

- Evet, telefon numaralarını ve adreslerini almak için birini gönderdim.

- Bir gelişme olursa konuşuruz tekrar.

- Tamam komiserim....

******

- İzmir'den döner dönmez yine bilgisyara takıldın Mehmet Ali.

- Toplantıyla ilgili yazı var mı? Ona bakıyorum. Şimdilik 1 tane yazı var. 4 tane de fotoğraf.

- Katılım nasıldı?

- Çok fazla kişi yoktu. Ama yine de sohbet çok iyiydi. Yeni arkadaşlarla tanışmak güzel bir duygu.

- Bu arada bir yazı dikkatimi çekti. Sivribiber nickli bir arkadaş da aynı benim gibi sivri yazıyor. Şimdi de İMF yi protesto edenlere destek çıkmış. Bu yürüyüşü tertipleyenler arasında acaba o da mı var? Onun da başına bir şey gelmesin.....

- Sen yokken yorum gelmiş mi?

- Evet, aynı kişiden 2 yorum gelmiş. Yazılarınızı çok beğeniyorum. Her konuda sizinle aynı fikirdeyim. Sizi blog habercime ekledim diye yazmış.

- İsim neymiş?

- Nilgün Aslan...

- Bir bayan yani...

- Ne farkeder ki? Ha bayan olmuş ha erkek.. bizim için farketmez. Bu platformda hepimiz kardeş gibiyiz.

- Üstelik siz İstanbul'un Anadolu yakasında oturuyormuşsunuz. Ben de orada oturuyorum diye yazmış. Sizinle komşu sayılırız diyor.

- Şimdi ayıp olmasın, ben de onun yazısına bir yorum yazayım da,,, Bu arkadaş çok yeni, sadece bir blog yazısı var.

- Neyse önce hoşgeldiniz diye bir mesaj göndereyim....

- Hadi yemeğe gel,,, geç oldu...Yorgunsundur...Fazla takılma bilgisayara.

- Tamam geliyorum...

******

- Komiserim.....komiserim....

- Hayrola Rıfat.... bu ne telaş?

- O internet cafeden şimdi telefon geldi.

- Siteye Nurcudumrul nickli kişi girmiş, yorum yazıyormuş.

- Çabuk anons et. En yakın ekip gitsin oraya.

- Aloo, aloo, Mehmet Bey... adamı oyalayın, sakın bir yere gitmesin...Adamın eşkaline iyi bakın. Kaç numaralı ekranda çalışıyor? Tamam 12 numara.... Şimdi bir ekip gönderiyorum. Hemen arkasından ben de geliyorum.

- Alo...115 numaralı ekip, 17 numara konuşuyor. Hemen Suadiye, Kavisli sokak. 10 numaradaki internet cafeye gidin. Ben gelene kadar içeriden kimse çıkmasın...

******

- Yakaladınız mı adamı?

- Evet efendim. Şu sakallı adam...

- Nurcudumrul sen misin?

- Evet, ama ben ne yaptım ki?

- Daha ne yapacaksın ki?

- Önce tehdit.....sonra cinayet....

- Ne cinayeti komiserim?

- Yürü bakalım, derdini merkezde anlatırsın.

- Hadi çocuklar gidelim.

- Sana da teşekkürler Mehmet bey...

- Ne demek komiserim. Görevimiz....

- Beni sen ihbar ettin demek... Görüşeceğiz seninle internetçi...yakında...

- Fazla konuşma da yürü...

******

- Amirim adam tarikatçı çıktı.

- Suçlamaları red mi ediyor?

- Yorumları ve mesajları yazdığını kabul ediyor. Bu yazılar bana ters diyor. Dinin inançlarımızı yıkmak isteyenlere karşı ben de düşüncelerimi bildirdim diyor. Ama cinayetlerle bir ilgisi olmadığını söylüyor.

- Cinayet saatlerinde nerede olduğunu sordunuz mu?

- Evet, amirim. Tanıkları olduğunu söylüyor. Hatta cinayet işlendiği sıralarda bir dini toplantıları varmış, orada bir konuşma yapmış. En az 100 kişiyi tanık olarak gösterebilirim diyor.

- O tarikata bir ziyaret edin bakalım. Adamı yakaladığımızı söylemeden bir araştırın. Dedikleri doğru mu?

- Tamam amirim, bizzat ben gidiyorum.

Devamı için "tıklayın"

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..