Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Blogdan dost olur mu??

Blogdan dost olur mu??
 

Bu çok nazik bir konu. Dikkatli yazılması ve dikkatli düşünülmesi gerekiyor sanırım. Fakat ben yine her zamanki gibi içimden nasıl geliyorsa, ne düşünüyorsam onu yazacağım. Bir kere en büyük inancım sanaldan dost olamayacağı maalesef. Bu bağlamda düşünülünce bence blogdan da dost olmaz.
Artık çoğunuz biliyorsunuz benim buradan görüştüğüm kimse yok. Çünkü bu benim tercihimdi. Yazılarımı değerlendirebileceğim bir platformdu benim için.Yorumlar, mesajlar geliyor. Ben de yorumlar mesajlar yazıyorum. Yazdığım yazıların hepsi benim yazılarım. Yani hiçbir yerden alıntı yok. Şimdi ben kendi iç dünyamı bu kadar masumca ve umarsızca açmışken karşı tarafın da bu şekilde olacağını nasıl bilebilirim?Kimseyi tanımıyorum.Kanlı canlı karşımda değiller.Beden dili, jestler, mimikler yok...Hiç bilmediğim x biri...

Günlük olarak yazan var, internetten indirdiği yazıları yazan var, allayan-pullayan var, sadece siyasi yazan var...Binlerce insan ve binlerce düşünce var.Tahlil etmem çok zor.

Bir ara körler sağırlar birbirini ağırlar durumları vardı.Çok şükür o durumdan kurtulduk.Şimdi ben gerçek hayatta bir mekana girdiğim zaman herkese gülücükler dağıtıp, aman canım cicim diye koşup yanlarına oturamıyorum.Tanıdığım varsa selam verip hal-hatır soruyorum.Müsaitse ve bende müsaitsem yanına oturuyorum.Derdi olan geliyor anlatıyor veya ben anlatıyorum.Yemeğede gidiyoruz, eğlenceyede.Bunlar benim arkadaşlarım.
Bir de hiç teklifsiz saat kaç olursa olsun kapısını çalabileceğim, görünce uzaktan gülümseyip koşup kucakladığım, arada bir kızıp bağırdığım veya bana kızıp bağıran insanlar var.Hatta 3 yıl göremediğim görünce dün ayrılmışcasına konuştuğum kişiler var.Bunlar da benim dostlarım.

Dost ve arkadaş çok farklı kavramlardır.Hiç tanımadığım insanları alıpda dostlarımla aynı kefeye koyamam ki...Blogdan sadece ilk etapta benim arkadaşım olabilir.Bu bile çok zor benim için.Neden derseniz buradan birini tanıma imkanım çok düşük bir ihtimal.Çünkü yazdıklarının kişiyi gerçekten yansıtıp yansıtmadığını bile bilmiyorum.Bir iki kere görüp tanıyarak asla karar veremem.Öyle çok sıcakkanlı değilim hemen canım cicim diyemem.Yani benim durumum çok zor aslında.

Bu arada blog derken 15-20 kişiyi kastetmiyorum.Bugün itibarıyle 2353 kişi olmuşuz.Aynı tarzda yazan belli kriterleri oluşmuş yazarlarda var aramızda.Onların yeri biraz daha ayrı gözümde.Daha rahat anlaşabilirmişim gibi geliyor.Diyorum ya yazılanlara bakarak sağlıklı bir tahmin bile yapamıyorum burada.Çok dertliyim aslında bu konuda ben.Ne yapacağımı da bilemiyorum... Ebru
 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..