Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

25 Mart '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Bölüm 1, sayfa 3

Bölüm 1, sayfa 3
 

TANRILAR OKULU, BÖLÜM 1, SAYFA 3;

“Jennifer’ın beni Medusa’nın başındaki yılanlar gibi saçlarında sağa sola sallanan bigudileri ve parmakları arasında sigara, bağırıp çağırarak odayı sinirli sinirli ileri geri adımlarken karşılaması, yaşantımın aynasındaki bir başka hayalet, son görüntülerdi. Yıllardır beni uyuşturmuş olan bir anestezik etki ortadan kalkmaya başlamışçasına, ilişkimizin anlamsızlığını ve varoluşumun getirdiği hüznü hissettim. Bu apartman dairesi, bu kadınla ilişkim ve gördüğüm her şey, artık onulmaz bir bayağılık taşıyordu. Kişiliğimin ifadeleri olan, kendime ait olduğunu düşündüğüm bütün bu seçimlerimin, artık yalnızca kaçışı bulunmayan tuzaklar oldukları açığa çıkmıştı.

Bu muydu düşlediğim yaşantı? Elimin kolumun bağlı olduğunun farkına vardığımda nefretle doldum. Üzerime sessiz bir umutsuzluk çöktü. Taşkın bir ırmağın çivi gibi soğuk suları, önündeki setlerin hepsini, tüm yalanları, tüm ödünleri yok etti. Kendimi bir kazazede gibi, varoluşun ıssız bir kıyısına attım. Başımı kollarımın arasına koyar koymaz kederim uykuya yol verdi.”

Kendimizi böyle kötü hissettiğimiz anları hatırlayalım. Neden kötü hissederiz kendimizi sizce? Hayatımızı, olayları yargıladığımız anları düşünün, o an’larda neden her şey bir anda kötü gelir bize, yaşadıklarımızdan, yaşayacaklarımızdan uzaklaşmak isteriz. Ama gerçekten istiyor muyuz acaba bütün bunları?

Düşünelim ve paylaşalım…

Reşat Şentürk

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..