Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Boş yere gezdin, yeter uyan

Boş yere gezdin, yeter uyan
 

Ey Gönül için kapkara dolu kir

Yıkanmak için İmanı al çek zikir

Yoksa sonun karanlık al az fikir

Haydi, ne olur beni kendini de yakma

 

Boş yere gezdin yıktın yeter uyan

Uydurdun bin bir yalan ile dolan

Kandırdın kendini insanları şaklaban

Haydi, ne olur beni kendini yakma

 

İman yolundan sakın sakın ola kopma

Dünya malına kanıp sakın ona tapma

Rahman’ın kapısında sen hiç kaçma

Haydi, ne olur beni kendini yakma

 

El aç semaya yardım dile Rahmandan

Nur nur yağar göğsüne iman inanırsan

Şeytan ile nefsini uçurumdan atarsan

Haydi, ne olur beni kendini de yakma

 

Dik kafalılığınla şeytana yardım edersin

Şeytan yarı yolda bırakır sen nereye gidersin

Pişman ol Rahmanın kapısına yönel

Rahman merhameti ile bekliyor kaçma

 

İsyan ile olursan sonun cehennem

Vallahi gülemezsin sen her dem

Gemisini kurtarandır her zaman kaptan

Yeter artık ömür bitiyor vakit geçmeden uyan

 

Bak ömrünü boşa geçirme vaktin olur ziyan

İman ile Kuran ile ol Rahman koşar sana her an

Mutlulukla gülümsersin insanlara her zaman

Ahirette karşılığını alırsın inan her an

 

Kul Mehmet’im imanı al göğsüne ol kâmil insan

İnsanlara yardım et Rahman verir sana ihsan

İnsanların derdine koş olabilirsin derman

Rahman bunun için yarattı eline verdi ferman

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..