Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Boşanacağım, çünkü kızım bir güvercin yavrusu gibi titriyor

Boşanacağım, çünkü kızım bir güvercin yavrusu gibi titriyor  

 

Çektiğim çileyi anlatmam mümkün değil. Evlendiğimden bu yana sürekli hakaret ve dayak baskısı altındayım. 

 

Kendimi düşünmekten vazgeçtim. Benim uğradığım şiddetten en çok 5 yaşındaki kızım etkileniyor. 

 

Eşim dün akşam yine alkollü geldi. Bana, ‘Sofra hazırla, bir şişe de içki getir, ’ dedi. 

 

Ben de ‘neden bu kadar içiyorsun? Bak sarhoşsun, bu akşam yeterli, ’ dedim. 

 

‘Sen kimsin da bana akıl veriyorsun, Aklın çoksa kendine sakla, ’ deyip, küfrederek bana vurmaya başladı. 

 

Vurduğu yumruklarla dudağım patladı. O hiçbir şey olmamış gibi içmeye devam etti. 

 

Banyoya, dudağımdaki kanı silmek için gittim. Dönerken birden kızım geldi aklıma… Odasına gittim yoktu. Korktum. 

 

Bütün odalara baktım bulamadım. Meğer salonda bulunan masanın altına saklanmış. Eğilip baktım. Minik elleriyle yüzünü kapatmıştı. 

 

‘Gel bir tanem, annen sana kurban olsun, ’ dedim. Masanın altından hiç konuşmadan çıktı. Elleri titriyordu. Gözlerinde yaş ve korku vardı. Bir güvercin yavrusu gibiydi. 

 

Bana sarılıp ‘Anneciğim sana bir şey olmasın, beni babamla bırakma, ’ dedi. Sonra da ‘canın acıyor mu?’ diye sordu. 

 

Kucağıma alıp odasına götürdüm. ‘Korkma bir tanem, sadece senin için bile olsa yaşayacağım, ’ dedim 

 

‘Anneciğim, korkuyorum, yanımda yatar mısın? diye sordu. ‘Elbette bebeğim’ dedim. Ona sıkı sıkıya sarıldım. 

 

Sabaha kadar uyumadım. Sadece onu izledim. Gece kabuslarla uyandı. Bir havluyla sürekli terini sildim. 

 

Sabah kalktığında, gözyaşları göz kenarlarında kurumuştu. Sonra odama gittim. İçerisi alkol kokuyordu. Eşim de kustuğu halının üzerine sızmıştı. Tiksindim. 

 

Bu sabah kesin kararımı verdim. Bu adamdan boşanacağım. Evet, güveneceğim, bana destek olacak, hiç kimsem yok. Mesleğim de yok. 

 

Ama ne olursa olsun, kızıma bir daha bunu yaşatmayacağım. Bana haklarımı anlatmanızı rica ediyorum.” 

 

*** 

 

Değerli okurum, bu mailiniz içimi acıttı. 

 

Bence de bu zor hayata devam etmek zorunda değilsiniz. Siz yeter ki kararlı olun. Mutlaka çıkış yolu bulunur. 

 

*** 

 

İşte haklarınız: 

 

*Hemen bir rapor alın ve şiddet uygulayan eşinizin evden uzaklaştırılmasını ve size nafaka ödemesini talep edin. 

 

*Ayrıca boşanma davası açın. Bu davada maddi ve manevi tazminat ve nafaka isteyin. 

 

*Bunların dışında 01.01.2002 tarihinden itibaren edinilen mallardan dolayı ‘Edinilmiş Mallara Katılma Rejimi’ gereği’ haklarınız olduğunu da unutmayın. 

 

*** 

 

Değerli okurlarım. Bazı anlar vardır ki, o an söz biter ve siz bir başkasının belki de hiç tanımadığınız birisinin acısını yaşarsınız. 

 

 

Sağlıklı ve mutlu kalın. 

 

Cengiz Hortoğlu 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..