Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Boşlukta Kuşlar Uçar mı Sevgili, Çiçeğin Kalbini Hiç Düşledin mi?

Boşlukta Kuşlar Uçar mı Sevgili, Çiçeğin Kalbini Hiç Düşledin mi?
 

Kaç yılım var ardına gözyaşlarım ile bakamadığım, kaç gülme zamanlarım var düşlediğimde beni gülümsetecek, kapanmış ne kadar umut kapısı var, aralayıp beklentiye düşme zamanım var, bir aşk bu resmi çizilemeyen, bir sevda bu içinde barınak olmayan, kaç yaşam umudum kaldı bekleyip de var olan gülümsemelerimi geri alabileceğim ve korkusuz kaç gecem kaldı düş kurma isteği ile gözlerimi yumabileceğim?

Vurup geçiyorum tüm umutlara ardına düşmek için ama imkânsızı yaşamaksa hayat tam da ortasındayım...

Neredesin sevgili, onca yılın yükünü sırtıma yükleyip gittiğin o boşluk nerede...
İmkânsızı düşlemeyi öğretirken bana, hiç yanılgılardaki çırpınmayı öğretmemekteki kastın neydi?

Hadi onu da boşver, güzel günlerde biz de var olacağız derken, neden ihanetin boşluğuna gizlendin?

Doğru ya bana soru sormayı öğretirken, hiç ayrılık kapısını aralamamakla, kastın yaşamda kayboluşumu mu sağlamaktı amacın?

Boşlukta kuşlar uçar mı sevgili? Çiçeğin kabini hiç düşledin mi sevgili?
 

Mustafa yılmaz

Fotoğraf 'Çiçeğin kalbi' isim başlığ ile Mahmut Açbay ağabeyime aittir, saygı ve hürmetlerimle...

 
Toplam blog
: 53
: 110
Kayıt tarihi
: 21.10.11
 
 

Hayat mı hırçındı yoksa yazı mı? ..