Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Blog
 

Böyle yazarlık olmaz!

Benim emektar bilgisayar "error" veriyor. Blog yazılarıma resim yükleyemiyorum bir haftadır bu yüzden...

900.blogum olan "iyi, kötü ve çirkin" in resmini de emanet bir bilgisayardan aşırma yoluyla yükledim.

Şimdi masrafa girip bizim emektarı gençleştirmemiz (format diyorlar) gerekiyor.

Yani başka alternatifimiz yok. Bunca yazmışız çizmişiz ama evde acil durumlar için ikinci bir bilgisayar bulunduramıyoruz... Neden?

Nedeni belli... Burada emekli ağıtları ağlayacak değilim...

Benim asıl söylemek istediğim, bu "resimsiz" yazılar süresince gördüğüm gerçek... O da şudur. Blog yazarının sürekli "okuru" yoktur.

Burada, "sevgili okur, canım okurum..." gibi ifadeler kullanmayı seven arkadaşlar var biliyorum... Onlara da diyeceğim bir şey yok da, gerçek şu ki, siz kendi kendinize gelin güvey oluyorsunuz...

Sürekli okur diye bir şey yok bizler için... İyi bir resim ve çarpıcı bir başlık seçtiğim yazının içeriği ne olursa olsun binlerce tıklandığını görüyorum, buna karşılık resimsiz yazıların okunma sayısı yüzü bulmuyor.

Böyle yazarlık, böyle okurluk olur mu? Benim en çok okunan yazıma bir bakın: Aslında eleştirmek için yazdığım "Recep İvedik" yazısı... Çünkü başlıktaki isim cezbetmiş "okur"u...

900.blogu emanet bilgisayardan resim yükleyerek yazdıktan sonra, bu  duygularımı da sizinle paylaşmak istediğim için bu yazıyı kaleme (yok klavyeye) aldım.

Son bir söz olarak da son zamanlarda geliştirdiğim şu vecizeyi söyleyeceğim (tamamen bana aittir)

"Bir adam bir iş yapıyor da hiç para kazanamıyorsa, ya o iş "iş" değildir; ya o adam "adam" değildir.

Benim  bu sözüm beni bağlıyor ve sadece bu işle ilgili de değil, başka öyküsü var... Belki bir gün onu da anlatırım... Ama bugünlük bu kadar yeterli değil mi?

Canım "okurlarım" benim!!

Not: Blog logosu yüklenemediği için yüklenmemiştir...

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..