Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Bravo Fenerbahçe !

Bravo Fenerbahçe !
 

Bu gece adeta gol oldu, gol yağdı diyor star spikeri... Doğru söylüyor, Fenerbahçeye gol yağdı...Olacak iş değil, ben böyle fenerbahçe görmedim...
Bu kadar aciz, bu kadar beceriksiz , bu kadar isteksiz bir Fenerbahçeyi görmek bana ve Fenerbahçeye sempatisi olanları mahvetti.4-2 lik skorda bile ileriyi düşünmeleri gerekirken, sürekli geriye pas yapmaları ise bizleri çileden çıkarttı!

Peki bu kötü oyunun sebebi neydi ?
Aragones mi ? Yönetim mi ? Futbolcular mı ? Aralarında hangisi iyiydi ki birini sebep gösterelim ?Uefa umudu bile uçtu gitti.. Matematiksel olarak ümit olabilir ama benim hiç mi hiç ümidim yok...

Ne ligde, ne de şampiyonlar liginde bu yıl malesef adam gibi bir fenerbahçe göremeyeceğiz.

Buradan Fenerbahçemizin mükemmel futbolcuları olan,
Ali Bilgin, maldonado, edu, deniz ve selçuk'a selamlarımı iletiyorum.
Ne güzel oyuncularsınız siz ?
Ne mükemmel oynuyorsunuz ?
Siz de bu beceri ve kondisyon varken Fener gibi bir takımda ne işiniz var ?
Neden dünya devlerinde oynatmazlar sizi ?
Yazık...
Milyonlarca Fenerbahçe taraftarına yazık, sizleri yurt dışında destekleyen Türk halkına yazık...

Bu nasıl bir yönetim ki, transfer zamanın da Fenerbahçe de oynamayı hakketmeyenleri transfer ediyor ?
Koskoca transfer arifesinde ala ala Guizayı mı aldınız ?
Sadece Guiza ile eksiklerin tamamlanamayacağını bilmiyor muydunuz ?
Bu takım yıllardır defansından dolayı rezil olmuyor mu?
Defansta ki sıkıntıyı görmemek için kör olmak gerekirken, siz sadece santraformu alıyorsunuz ?Bu mu büyük Fenerbahçe yönetimi ?
Bumu büyüklüğünüz ?

Antranöre bakıyorum, adam "ne yapayım kardeşim, çıkıp ben mi oynanayım?" dercesine çaresizce bakıyor...
Onunda hataları olabilir fakat ne oldu da, pek değişiklik olmamasına rağmen bu takım bu hale geldi ?

Buradan feryadımla sesleniyorum!
Ali Bilgin ne işin var fener de ?
Selçuk bugün kötü oynamamasına rağmen ne yapıyor bu takım da ?
Bu edu dan yıllarca çektiğimiz yetmedi mi ?
En az 2 golde hatası olan ve yerlerde sürünen bu vatandaş ne iş yapar ?
Maldonado senin yerin Fener mi ?
Senin yaptığın topu alıp sağa - sola servis yapmaksa bizde bunu yaparız. O zaman ne kaldı bizden farkın ?
Deniz sen nasılsın ?
iyi misin ?
Takım o kadar kötü ki seni bile umut görüyorlar...
Oysa ne çabuk unuttular bir çok maçta bireysel hatalarından dolayı yenilgiye uğradığımızı ?

Bu insanların futbolculuklarına lafım yok, olamaz da. Lakin bu insanların Fenerbahçe gibi bir dev takımda oynama lüksleri yok...


Yedek kulubesine bakıyorum, tanımadığım yüzler, Volkan desen Volkan değil...
Devid denen zat-ı muhterem sakat, wederson sakat...Koskoca Fenerbahçe'nin kadrosu bu kadar mı ?

Böyle aciz bir defans, anlamsız bir orta sağ görmedim...Bizlere bu acıları yaşatma hakkınız yok!

Sizlere son günlerin en rövanşta olan sözünü değiştirerek söylüyorum...

"Ya oynayın, ya da bu takımı terk edin... "
-Ya oyna , Ya da Terk Et...

Saygılarımla...
 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..