Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu diziyi ben yazdım, gerçekler oynadı

Bu diziyi ben yazdım, gerçekler oynadı
 

Kız Muğla’nın Fethiye ilçesinde oturmaktadır. Evlenmek istemediği nişanlısıyla ailesi tarafından bir odaya kapatılır. Orada tecavüze uğrar ve gelir emniyete sığınır. Olayları dahada pembe dizileştirmek üzere başa sarmak istiyorum.

1. Bölüm

Kız Muğlanın bir ilçesinde oturmaktadır. Ailelerin rızasıyla elemanın biriyle nişanlanırlar. Fakat bir süre sonra kız ayrılmak istediğini söyler ve Ailenin tepkisiyle karşılaşır. Aile kıza büyü yapıldı diye düşünüp “kızı hocaya bi okutak elletek” bahanesiyle Nişanlısının teyzesinin evine götürür. Bunları bir odaya kapatırlar. Eleman kıza orada zorla sahip olur. Kız şikayetçi olur ve dava başlar. (Bölüm Sonu)

Geçen Haftanın Özeti

…Buraya kadar her şey çok normal? Her şey tam seyrinde gidiyor. Çünkü “burası Türkiye her an her şey olabilir”.

2. BÖLÜM

dava görülmekte ve aile cinsel istismar, tecavüze yardım ve y.şaklık. O y.şaklık mıydı? yataklık mıydı? Sözlüğe bakmak lazım. Duruşmalar yapılır sülaleden bir kaç isim gözaltına alınır,elemanın abisi, ablası, ablasının eşi, teyzesi, teyze oğlu ve kızın anasını hapse tıkılır. Yüce mahkeme gereğini yapar. (Bölüm Sonu)

Geçen haftanın özeti

…Buraya kadar her şey çok normal ? Her şey tam seyrinde gidiyor. Çünkü “burası Türkiye her an her şey olabilir”.

 3. Bölüm

İlk duruşma başladığında kız şikayetçi olmaktan vazgeçmiştir. Adalet prosedür gereği neden vazgeçtiğini sorunca. Dizi içinde bir buğulanma olur ve kız başlar anlatmaya.
“Nişanlandıktan sonra ben hemen evlenmek istemedim. Olaydan 2- 3 gün önce annem beni elemanın babasının evine getirdi. 2- 3 gün nişanlımın evinde kaldık. Daha sonra nişanlımla teyzesinin evine gittik. Anahtarı biz de vardı. Yer yatağı serdik, biraz seviştik. O esnada nişanlım ilişkiye girmek istediğini söyledi. Ben ’olmaz’ dedim. Dışarıdan bir ses duydum. Gelen kişinin beni bu vaziyette görmesini istemediğim için pencereden dışarı atladım. Nişanlım yanıma geldi. ’Niye atladın?’ dedi. Düştüğüm için sinirlenmiştim. Şu an olay nedeniyle şikayetçi olduğum kimse yoktur.”
Mahkeme prosedürleri yerine getirir ve Gereği düşünüldü… (Bölüm Sonu)
Geçen haftanın özeti

…Buraya kadar her şey çok normal ? Her şey tam seyrinde gidiyor. Çünkü “burası Türkiye her an her şey olabilir”.

4. Bölüm

Gereği düşünüldü. Yaz kızım “mahkemenin bu işte bir katakulli olduğu düşüncesine ve duruşmanın ertelenmesine karar verilmiştir. İlerleyen süreçte beraat edileceği açıkça ortadadır. Eşeği sağlam kazığa bağlamak için, yinede bir kaç gün işin prosedürlerinin yerlerine getirilmesi için içeride tutulmaları uygun görülmüştür.
-İtiraz ediyorum sayın hakim ! diye seslenir genç kız. Zorla alıkoyulmadım. Eşim evlenmeden önce ilişkiye girmek istediği için, kızdım böyle bir şey yaptım.
Salondan vuu diye sesler gelir. (Bölüm Sonu)
Geçen haftanın özeti

…Buraya kadar her şey çok normal ? Her şey tam seyrinde gidiyor. Çünkü “burası Türkiye her an her şey olabilir”.


5. Bölüm

Fantastik bir olay gerçekleşmiştir. Kız normalde evlenmek istemeyip sığındığı emniyete, eleman içerdeyken gitmiş ve elemanla evlenmek istediğini söylemiştir. Yüce Mahkeme de “Mülkün temeli olan Adalet’in vermiş olduğu yetkiye dayanarak” bunları karı koca ilan etmiştir.

Dizi Yayından Kaldırılmıştır

6. Bölümü anlatmama lüzum görmüyorum. Çünkü aşağıda dizi yorumcusu olarak konuşarak gidişatın nasıl gideceğini sizinde gayet açık bildiğinizi anlatacağım.
Gazetelerde bu konu geçenlerde görüşüldü tartışıldı fakat bir de ne duyalım. Adamı içeri aldıklarında kız gidip cezaevinde elemanla evlenmiş. Yukarıda anlattığım dizi gibi olay gerçekleşmiştir. Şimdi sorarım size bizim adalet mekanizmamız boşa uğraştırılacak kadar gevşedi mi? Madem adalet boşa uğraştırıldı alayının bileti kesilmesi gerekmez mi?

Hayır efendim hiçte kesilmemesi gerekir. Çünkü Orada ak sakallı bir dede çıksa, işin aslını gayet net bir şekilde söyler. Her şey planlanmış ve düzen kurulmuş. Çakma brezilya dizisi tadında gerçeklere yine birileri kurban gitmiştir. Bundan sonra olacaklar ise hepimizin farkettiği gibi, adam hapisten çıktıktan sonra yaşanacak olan şiddetli geçimsizlik, aile tarafından dışlanmış bir genç kız ve kaçınılmaz son dayak olacaktır.

Çünkü

Buraya kadar her şey çok normaldir ? Her şey tam seyrinde gider.”Burası Türkiyedir ve her an her şey olabilir”.

 
Toplam blog
: 15
: 33537
Kayıt tarihi
: 25.11.12
 
 

Meslek : Eczane Teknikeri, Yazar, Uluslararası İlişkiler Uzmanı, Grafik ve Tasarım İlgi alanl..