Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Haber
 

Bu dünyadan Buse Sarıyağ geçti...

Bu dünyadan Buse Sarıyağ geçti...
 

Bu Dünyadan Buse Sarıyağ Geçti...Işıklar içinde uyu çocuğum...


" Ayağının tozu olsam yeter Atam
Halkalı’daki saldırıda hayatını kaybeden Atatürk hayranı Buse Sarıyağ, teröristlerle karşılaşıp ‘Neden insanları öldürüyorsunuz’ diye sormak istiyordu. "


*****************************************

Ben daha 17 yaşındayım

Yani

Dün öyleydi

Gençliğin yaşanılası en güzel yaşındaydım…

Artık YAŞAMIYORUM!

Serap gibi

Pınar abla gibi

Berivan gibi…

Ve daha niceleri gibi tek istekleri BARIŞ olan…

Duyuyor musunuz beni ?

Ben neredeyim ne oldu ?

Evvelsi gece yatağımdaydım,

Dün sabah kahvaltımı evimde yaptım,

Evden çıkmadan kardeşimi öptüm,

Şimdi, neden yanınızda değilim?

Neden bu tabutun içindeyim?

Gazetelerde resmim var,

Neden

Benim resimli haberimin yanında

“Aşk-ı memnunun sonu, Saba Sinem’i şok etti “gibi haberler var?

Bu ülke için aynı haber değeri mi taşıyoruz ki yanyanayız onlarla?

Ben kime ne yaptım?

Buse şehit oldu diyorlar…

Ben kimseyle savaşmıyordum ki neden şehit oldum?

Tek istediğim BARIŞ dolu bir dünyada yaşamaktı

Bu muydu suçum?


Arkadaşlarım büyürken ben hep 17 yaşında kalacağım…

Benim umutlarım hayallerim ne olacak?

Onları da tabuta mı koydunuz…

Buse melek oldu diyorlar

Yaşasaydım

Ben Başbakan olacaktım ülkemi barış dolu günlere taşımak için…

Buse Haziran’da vatana gelin oldu diyorlar

Yaşasaydım

Sevecektim – sevilecektim, sevdiğime gelin olacaktım…

Buse toprağa gitti diyorlar

Yaşasaydım

Arkadaşlarımla Temmuz’da kampa gidecektim…

Cenaze töreni 45 dakika sürdü diyorlar

Yaşasaydım

Daha kaç 17 yıl barışa insanlığa hizmet edecek biri olmaya çalışacaktım…

Bir yıl sonra ölüm yıldönümü diye mevlit okutacaklar

Yaşasaydım

Bir yıl sonra üniversiteye gidecektim…

Ve

Şimdi

Y A Ş A M I Y O R U M

Çünkü

Ö L D Ü R D Ü L E R B E N İ!!!!

D U Y U Y O R M U S U N U Z Z Z Z Z ……….

Sevtap Özkahraman

(Ankara – 23 / 06 / 2010)



 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..