- Kategori
- Şiir
Bu gece Çocuk oldum

Bu Gece Çocuk Oldum , Özgürce
Bu gece çocuk oldum çocuğumla
Belki de uzun zamandır ilk kez anda kalarak
Önce ekranlardan gördüğümüz narın, kirazın, muzun, portakalın tadına baktık
Mmmmm çook güzelmiş diyerek
Sebzeleri pişirdik yedik, plastik tenceremizde.
Sonra hayvanlar alemine gittik
Yılanları, kelebekleri, uğur böceklerini, kedileri uzanıp aldık
Evimize konuk ettik.
Birden kedinin kaçtığını farkettik
Koştuk bir oyana bir buyana “-Kediiii nerdesin ?” diye seslenerek
Pepe kitapçığının içerisinde bulduk onu
Yaramazlığının farkında muzur muzur bakarken
Aldık kediciği bindik arabaya
Önce yavaş yavaş
Sonra hızlı hızlı
Vınnn Vınnnnnn sesleri ile titreyerek hızın tadına çıkardık
Arabadan indik vapura bindik, denizlerce özgürce ilerlerken
Attık kendimizi engin sulara
Yüzdük, yüzdük, yüzdük………
Bu gece çocuk oldum çocuğumla
Belki de uzun zamandır ilk kez anda kalarak, anı yaşayarak
Uzandık yatağımıza ;önce aydede yi koyduk gökyüzüne ellerimizde
Sonra yıldızları fırlattık bir bir neşeyle
Birbirimizin kokusunu içimize çekerken
Coşkumuz tüm evreni sarıp sarmalıyordu
Bu gece çocuk oldum çocuğumla, özgürce