Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu gece

Bu gece
 

Alıntı.


Bu gece derinlerde bir sessin feryat eden…

Bu gece yüreğimi acıtan bir özlemsin gözlerimden yaş olup akan..

Bu gece en yanık olanısın türkülerin..

“Bu da gelir bu da geçer.” diyor yanık bir ses…

Geçmiyor, olmuyor sensiz….


Sevdanın esareti sarmış dört bir yanımı.

O yana dönüyorum sen, bu yana dönüyorum yine sen,

Önüme bakıyorum sen, ardıma bakıyorum yine sen. …

Çalan şarkılar birbiri ardına hep sen…


“Yüce dağ başında yanan bir ışık/ Düşmüşüm derdine olmuşum aşık….”

Hatıralar vagonlara yüklü, sevda yüklü şehirlerarası trenlere…

Sen, kayıp zamanlarımın deli divane aşkı,

Sen her tren düdüğünün ayrılık dizeleri…


Savrulan yapraklar gibi kızıl kahve rengi ruhum,

En ağırından roman gibi yaşanmışlıklar,

En delisinden fırtınalar ayrılık,

En unutulmazından serseri aşkımsın bu gece…

7.Eylül.2009
Nur Zeynep Çelik

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..