Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '15

 
Kategori
Mizah
 

Bu gençlikle ne kadar övünsek azdır!..

Bu gençlikle ne kadar övünsek azdır!..
 

net'ten...:)


Bir ulusun, özgür ve mutlu  olabilmesi, o ülke insanlarının aldığı eğitim kalitesiyle doğru orantılıdır...

Ülkemizin 12 Eylül İhtilalinden sonra, tüm eğitim teşkilatlarında yeniden yapılanma çalışmaları, fiyaskoyla sonuçlanırken, ucube YÖK Teşkilatının getirdiği sıkıntılar, kar topu gibi büyüyerek bugünün bir garip zır câhil  gençlik gürûhunun oluşmasına neden oldu.

....

Fakat!.. Heyhat!.. Yanılıyor muyum ne?..

Aşağıdaki mini röportajlar, gençliğimizin ne denli ufku açık ve kültür düzeyi oldukça yükseklerde olduğunun ve benim mahcubiyetimin resmidir...   :))

...

 

Abbas Güçlü' nün Genç Bakış Ekibi, gençliğin genel kültür durumunu ölçmek için, büyük kentlerin kalabalık caddelerinde rastgele röportajlar yapıyorlar.

Sorular ilginç...Yanıtlar, daha da ilginç...:)

( Yanıtların çoğu, yüksek okul ve yüksek okul mezunu olan kişilerce verilmiş.)

....

Spiker, her yakaladığı gence şu soruyu soruyor:

-Merhaba!.. ''Büyük Hun İmparatorluk Devleti'', Türkiye'ye VİZE uygulamasını kaldırmış... Oraya tatile gider misiniz?..

Yanıtlar... Sırasıyla :....

- Neden olmasın giderik tabi...Hemi de deeeşig melmeketler görmüş oluruk !.. Kih..kiih !..

....

- Hun İmparatorluğu mu ?.. Hımm...Mevvet... Duydum...Çok mükemmel bir devlet...Vizenin kalkması iyi olmuş... Memleketim için sevindirici!..

....

-Böyük Hun İmparatorluğuna da sonunda diz çöktürdük... Asıl büyük devlet biziz...biiizz...

-Hun Devletiyle olan ticari ilişkilerimizin, vizenin  kaldırılmasıyla fevkalade boyutlara erişeceğine inancım tamdır...Aynen ööööölee...

....

-Tatile giderim tabi...Biraz daha para biriktireyim...Hun Devletinin, Hun Okyanusuna kıyıları olduğunu da biliyorum...

.....

-Ne diyon sen ayol !...Hun İmparatorluğu yıkılalı 50 yıl oldu...Yutmam bu nümeroyu...Kiih...kiiihh... !..

......

-Büyük Bir İmparatorluk olan Hun İmparatorluğu, artık büyük bir dünya devidir...tatile giderim tabi..

.....

-Hun Devletinin sınırlarımıza uzak olduğunu biliyorum ; ancak bu ,benim oraya gitmeme engel değildir...

....

- Böyle bir devlet duymadım, görmedim, okumadım, bilmiyorum...Yorum da yapmıyorum...(Üç maymuncu )

....

-Ne kadaar  güzel olur... Dünyaya açılan Türkiye, Hun Kardeşlerimizle de barış içinde tatil yapacaktır.

....

- (Bu babayiğit cahilimiz, hem bilgiç; hem de bol keseden atan cinsten )

-Efendüm !..Batı Hun Devletini okumuştum ... Evet... Çok sevimli, misafirperver insanlar... O devletin Doğu Blok'undan çıkıp AB'ye girmesine Rus'lar karşı çıkıyorlar... Daha geçen yıl, Batı Roma İmparatorluğu, bize VİZE uygulamasını kaldırmıştı... Bize VİZE vermeyen ölsün !..Yaşasın TC...

....

-Hun İmparatorunun adı neydi yahu... Saddam mıydı neydi... Adamı devirdiler ... Yazzık.... Fekat ViZE uygulaması nedeniyle oraya gidemiyorduk...Yaşasın!.. Bu yaz, ben ve arkadaşım Hun Devletindeyiz !..

....

-Allahın izniyle Hun Kardeşlerimizi ziyaret edip hasret gidermek, yarım  umre yapmak kadar sevaptır ... Elbette gideceğim...Sezarın mezarını da ziyaret ederim böylece...

....

vs...vs...

Bu muhteşem sokak söyleşisi, böyle muhteşem yanıtlarla(?) sürüp gidiyor...

Böyle bilgin ve barışçıl; kültürlü bir nesil yetiştirdiğimiz için ne kadar dövünsek; pardon öğünsek azdır.

Bir millet uyanıyor... Mevcudiyetimizin yegane temeli ve istikbali olacak bu muhteşem ve devasa çoğunluğa sahip olan gençliğimizle yükselecek ve yüceleceğiz...İstikbalde dahi bizi bu genç ve donanımlı hazineden mahrum etmek isteyecek olan dahili ve harici düşmanlara karşı uyanık olmalıyız...

Batı Hun İmparatorluğu ve hatta Batı Roma imparatorluğunun halen yaşadığına inanmış gibi görünen bu güzide sivri zekalıları, korumak ve kollamak hepimizin görevi olmalıdır...

Ne mutlu o sorumlularadır ki gençliğimiz bugün, bu yüksek medeniyyet ve kültür seviyesine gelmiştir !..

Sezar'ın hakkını Sezar'a vermek gerek !..  :))

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..