Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Bu ilişki yürümez

Bu ilişki yürümez
 

Ayaklarımı sürüye sürüye yürürken mecalsiz, bitkin bir halde konuşacaklarımı kafamda kurguluyordum. Çıkıp karşısına herşeyi bütün çılaklığıyla anlatacaktım. Müşterek noktada buluşmamız gerekiyordu. Aksi takdirde yürümezdi... Kararlıydım.

Odasına geldiğimde derin bir nefes alıp içeri daldım.

Masanın üzerindeki bir broşürü inceliyordu. Bir şey söylemesine fırsat vermeden atıldım.

- İlişkimizi gözden geçirmemiz gerekiyor.

Aptal bir ifadeyle gözlüklerinin üzerinden yüzüme baktı.

-Hayırdır, bir sorun mu var?

Hiddetten gözüm dönmüş bir halde:

-Olmasın mı? İnsaf artık, bana üç tane zeytinin hesabını yapıyorsun dedim.

Umursamaz bir halde omuzunu silkti.

-Yapmak zorundayım. Ben senin diyetisyeninim dedi.

Bu cevap karşısında yumruk yemişe döndüm. Görmez gözlerle etrafa bakındım.Toplumda ne kadar yanlış bilgilendirmeler vardı.

Hani müşteri her zaman haklıydı.

Başım önümde odasından çıktım.

Allah kahretsin yine karnım gurulduyordu...

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..