Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Milliyet blog'un yazdırdıkları

Milliyet blog'un yazdırdıkları
 

Arkadaşlar,

Her şey üst üste gelir ya… Öyle oldu. Bir de bloğuma giremiyordum birkaç gündür. Sizin haberiniz yok. Bunalım oldum iyice. Milliyet blog yetkilileriyle yazışmamdan sonra düzeldi çok şükür. Bloğum’a ve sizlere kavuştum.

Şimdi bir bir ziyaret edeceğim sizi. Milliyet Blog’u çok seviyorum. Ve yardımlarından dolayı hepsine çok teşekkür ediyorum.

Burada ve bu durumdayken ne kadar önemli yazdıklarınız bilemezsiniz. Kelime, kelime harf harf meşgul ediyor dağıtıyorsunuz hüzünleri, beklileri acabaları.

Yazdığınız kelimelerin, harflerin tümü gökyüzünde dans eden sığırcıklar gibi, bir dağılıp bir toplanıp ulaşıyorlar ruhuma.

Hiç bilmeden birbirimizi…

Alacak verecek yok.

Hesap yok

Matematik sınıfta kalmış

beklentisiz açtık paylaşıyoruz içimizi.

Yazdık, düşündük, söyledik fikrimizi


İlk

FARKINDA MISIN diye sordu İZMİR MAVİLİM

farkındaydım, MAVİDÜŞLER’imin.

Bir KÖY ÖĞRETMENİ sıcaklığında

elimde bir DEMET, GİZEM’li çiçek,

içimde bir EZGİ bir UMUT,

sanal denilen yaşamda sanal sevginin ZİRVE sine çıktım.

Akşam sefalarını bilirdim,

GECEGÜZELİ’yle tanıştım yeni.

Haberim yoktu.

En GONCA umutlar verdiniz bana en YEŞİLTEPE’lerde,

SAKURA’yı seyrettim.

MUHARREM SOYEK geldi yanıma Orhan Veli gibi.

Bir YPRCK düştü ağaçtan,

bir DİLEK tuttu FÜGEN, HANİFE,

daha batmamıştı GÜNEŞ kıpkızıl ERGEN.

Kısık konuştuk hep beraber,

bağırıp çağırmadan,

şiirler söyledik

piyano eşlik etti,

kimseler duymadı sesimizi,

AYRINTIDA GEZİNDİK,

gülümsedik biraz buruk

GÜLGÜN’dü görmediğimiz yüzlerimiz

CENNETIŞIĞI’nı farkettik…

El ele tutuştuk ellerimize değmeden

DENİZ üzerinde AKYOL gibi uzanmış dalga köpüklerinin üzerinden.

BEYHAN, HAKAN, ESMA KAHRAMAN’ca yürüyorlardı en önden.

MAVERAN nehir gibi karıştı bize

Anlamını çözemedik

TUĞBA, DENİZKABUĞUNDA

Hepimiz durduk, sıralandık

Yüzümüze vurdu gerçek

DAKTİLOCU’ya gittik rica ettik

lütfen hayatımızı temize çek.

HANİFE MAVİNİN GÜNCESİ’ni yazıyordu

ARZULİ batıyordu güneş

GULRİZ, ASLIHANCA bir şey söyledi BURCU ya,

Hayata biz dikilmedik BASTED

Belki teğellendik

DARKWARİOS savaşamadık

HEMERA tanrıçalığı bıraktı

Bize geceler kaldı

EMEL DEDEOĞLU sordu,

FATMA sen İYİBİLGİN’sin dedi

Ver şimdi her soruya cevaplarını

Bu SON TUAL, AHU

Dikkat et

Bu SON TUAL

İyi seç, karıştır boyaları

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..